Fandom

Zaklínač Wiki

Zoltan Chivay

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Zoltan Chivay

Trpasličí žoldnéř, přítel zaklínače Geralta z Rivie.

Setkáváme se s ním v Křtu ohněm, kde doprovází se svými společníky válečné uprchlíky.

Není to ovšem ztělesněná dobrota, koná spíše dle svého vlastního vyjádření činy „zvláštní dobroty“, kde příjemcem dobra je on sám či jeho blízcí.

Bojoval v bitvě u Brenny, později se rozhodl usadit a oženit se. Dříve vlastnil Feldmaršála Dudu, papouška s velmi, velmi omezeným slovníkem.

Ve hře Zaklínač Editovat

Jedna z hlavních postav PC hry Zaklínač.

Úkoly Editovat

Trpaslík se jmenuje Zoltan Chivay. Tvrdí, že byl před lety svědkem mé smrti v Rivii. Zoltan na mě působí jako rozumný a pragmatický trpaslík, který se dívá na svět s rezervou a vše ironicky komentuje. Jeho i další nelidi trápí rasistická atmosféra v Temerii.

Pomohl jsem trpaslíkovi, kterého pronásledovali rasisti. On ve mně poznal přítele z dávných let.

Před krčmou v podhradí napadla skupina rasistů trpaslíka, ale já jsem nijak nezasáhl . Pak se ukázalo, že trpaslík byl dříve mým přítelem.

Zoltanovi se nějak podařilo dostat do klášterní Wyzimy. Trpaslík měl z našeho opětovného setkání velkou radost.

Znovu jsem se setkal se Zoltanem. Tentokrát na kopci, kde došlo k válce mezi nelidmi a Řádem.

Zoltan zorganizoval útěk nelidí z ghetta. Pomohl jsem jim a skupině se podařilo uniknout. Rozloučil jsem se se Zoltanem. Mám pocit, že ho nějakou dobu neuvidím.

V síti Wikia

Náhodná Wiki