Fandom

Zaklínač Wiki

Zaklínači

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Geralt z gry.jpg

Geralt z Rivie v PC hře Zaklínač

Bratrstvo mutacemi upravených profesionálních lovců nestvůr a jiných nebezpečných živočichů. Své členy získávali doslova „sbíráním“ sirotků a dalších hladových, podvyživených dětí - pouze chlapců, v některých případech na základě Zákona překvapení. Členy mohli být pouze muži, pro které byly specielně určeny transformující lektvary a kteří byli spíše nahraditelní v populaci. Základem výcviku zaklínačů byl neuvěřitělně náročný a tuhý trénink, kdy se mladí zaklínači snažili zvládnout specifický styl boje nutný k eliminaci bleskově rychlých zvířat a nestvůr. Nejdůležitější byla ovšem Zkouška trav, kdy byly dítěti – zaklínači podány silné jedy, halucinogeny a speciální lektvary, které měly za úkol pozměnit jeho organismus tak, aby nabyl požadovaných vlastností. Pokud mladý adept přežil, pokračoval v tréninku a zdokonaloval svou techniku boje. Časem získal i magický amulet s jehož pomocí se naučil sesílat jednoduchá kouzla užitečná pro boj s nestvůrami. Závěrem obdržel specielní stříbrný meč, výhodný (a nutný) např. při boji s vampýry. Po ukončení tréninku začal zaklínač pracovat: povětšinou obcházel vesnice a osady a ptal se po práci; neúspěšní zaklínači díky povaze jejich zaměstnání rychle mizeli a žádný zaklínač nezemřel sešlostí věkem. Vděku se ovšem většinou za své služby nedočkal: chtěl za svou práci peníze a rovněž se lišil od ostatních lidí svým zjevem. Mutace totiž zanechávala na tělech zaklínačů vyrazné stopy – např. slavný Bílý Vlk - Geralt z Rivie – měl vlasy bílé právě v důsledku mutace. „Vyrobní známkou“ všech zaklínačů byly „plazí“ oči se svislými zorničkami, které umožňovaly rychlejší vnímání pohybů a schopnost vidět ostře i v hluboké tmě.

Zaklínač má 2 hlavní nástroje:

Witcher's steel blade svůj zaklínačský ocelový meč
Witcher's silver blade svůj zaklínačský stříbrný meč

Známí zaklínači Editovat

Ve hře ZaklínačEditovat

Další zaklínačiEditovat

  • Berengar
  • Havran (pouze zmíněný)
  • Leo - nebyl podroben mutacím a nemohl užívat označení "zaklínač" z důvodu zlomení si prstů při tréninku

Některé knihy zaklínače často považují za nelidi, Geralt opakovaně upozorňuje, že zaklínač je spíše profese než rasa.

Zápisy do Rejstříku Editovat

Glossary Zaklínači

"S ohledem na jejich odlišnost, nezvyklé odolnosti a schopnosti jsou zaklínači považováni za vyvržence a často naráží na nenávist. Slavný útok davu vesničanů na Kaer Morhen vedl ke zničení tvrze, v boji pak většina zaklínačů zahynula. Ti, kteří přežili, jsou poslední svého druhu, neboť nové zaklínače toto společenstvo již neškolí."

"Lidé zaklínače potřebují, ale bojí se jich. Potulní bojovníci vyvolávají strach, protože jsou to mutanti disponující nadlidskými schopnostmi. Jen málokdy je zaklínač vítaným hostem. Kontakty s představiteli této organizace se většinou omezují na obchodní záležitosti. A když dojde k pogromu na čarodějnice, bývají zpravidla napadáni i zaklínači."

"Pod vlivem mutagenů a magie se zaklínačský organismus stane odolným vůči všem chorobám a získá naprostou imunitu."

V síti Wikia

Náhodná Wiki