Fandom

Zaklínač Wiki

Zaklínač 2: Vrahové králů

1 688stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Tw2.jpg
Zaklínač 2: Vrahové králů (anglicky The Witcher 2: Assassins of Kings) je druhá ze série počítačových her vývojářského studia CD Projekt RED a navazuje na události odehrávající se v prvním dílu. Hra vyšla 17. května 2011 pouze pro počítače, o několik měsíců byla vypuštěna i verze pro konzoli Xbox 360.  

Hráče staví opět do role Geralta z Rivie, slavného Bílého vlka a zaklínače, který nyní čelí falešným obviněním z královraždy a proto se musí se svými přáteli vydat na cestu za očištěním svého jména, dopadnutím skutečného vraha a mimo jiné i za obnovením své ztracené paměti. Svým nepřátelům čelí za pomoci nových i starých přátel, jako je čarodějka Triss, bard Marigold nebo kapitán královských tajných jednotek, Vernon Roche. Příběh se vyvíjí hlavně podle vašeho rozhodování a činů, takže je možné hru zakončit až 16ti různými konci. 

Oproti prvnímu dílu byl zcela přepracován systém soubojů, který je nyní více dynamický a změn doznaly i předměty a výroba zbraní. Například na brnění a statistiky předmětů je zde kladen mnohem větší důraz než v prvním díle.

Grafický kabát hry, byl nyní vyvinut od píky vývojáři hry a díky němu bylo o druhém zaklínači často mluveno jako o nejlépe vypadající hře doby vypuštění. 

Hardwarové požadavky - Minimální Editovat
  • OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
  • CPU: Intel Core 2 Duo 2,2 GHz / AMD Athlon 64 X2 5000+
  • GPU: 512 MB RAM, podpora Pixel Shader 3.0
  • RAM: 2GB
Hardwarové požadavky - DoporučenéEditovat
  • CPU: Intel Core 2 Quad / AMD Phenom X4
  • GPU: 1 GB RAM, podpora Pixel Shader 3.0
  • RAM: 4GB

V síti Wikia

Náhodná Wiki