Fandom

Zaklínač Wiki

Willis

1 693stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Willis je trpaslík řemeslník, konkrétně zbrojíř, žijící ve vesnici Bělosad již řadu let. Jeho řemeslu se však nevede nejlépe. Neznámý útočník v noci zapálil jeho domov a zničil tak celé jeho živobytí.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Zoufalý trpaslík před Zaklínačovým příjezdem do vesnice Bělosad vyvěšuje na zdejší vývěsku oznámení, neboť mu kdosi večer zapálil výheň spolu s domovem a on tak přišel o celé své živobytí. Nilfgaardská posádka, která je závislá na jeho dodávkách zbraní a opravách, proto Trpaslíkovi přislíbí pomoci, přesto se však Zbrojíř obrací na náhodné kolemjdoucí a vyčkává zdali se někomu nepovede požár vyšetřit a viníka dopadnout.

  • Pokud se Geralt z Rivie rozhodne Willisovi pomoci a přivede Žháře za Zbrojířem, může pak později v průběhu hry varovat Willise, aby v případě odchodu Nilfgaardské posádky neváhal a odešel s nimi.
  • Pokud Zaklínač nepřivede Žháře za Trpaslíkem, Willis nad tím mávne rukou a ponechá vyšetřování a průběh na NIlfgaardské posádce.

Ať už se Zaklínač rozhodne jakkoliv, Willis sním bude vždy ochotný obchodovat během každé návštěvy Bělosadu. Pouze však nemůžete očekávat drobnou slevu, kterou vám dá pouze pokud mu pomůžete.

Související úkol: Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki