Fandom

Zaklínač Wiki

Vlkodlak

1 693stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Vlkodlak

Vlkodlak

Baron Wolfstein skryl tvář v dlaních a z hrdla se mu vydralo zavrčení. Náhle se pach krve jeho ženy a dětí stal mnohem intenzivnějším. Svaly na baronově těle se zachvěly v křeči a jeho drahé oblečení se rozletělo v cáry a dopadlo na mramorovou podlahu. „Drahý, ty... ty jsi celý chlupatý. Ty jsi vlkodlak!” zbledla Bianka. „Co bude s naší láskou?” Odpovědí jí bylo toliko hrozivé zavytí.
— Danielle Stone, kletba barona Wolfsteina a jiné romance.

  • Výskyt: Vlkodlaci jsou lykantropové, kteří mohou měnit svou tělesnou formu a již za svůj vznik vděčí kletbě. Většinou žijí poblíž lidských sídel.
  • Odolnosti: Jsou odolní vůči oceli a většině magických účinků.
  • Zranitelnost: Citliví na stříbro.
  • Taktika: Útočí se zuřivostí a dávají přednost ofenzívě, spoléhajíce na svou nezranitelnost běžnými zbraněmi.
  • Alchymie: Srst vlkodlaka.

Poznámka: Vlkodlaka, s nímž se ve hře setkáte, je lepší nechat naživu a dohodnout se s ním - cenný spojenec. Pokud se jej rozhodnete zabít, používejte silný styl a Aard, ale je téměř nepřemožitelný.

Zdroje Editovat

Lokace Editovat

Poznámky Editovat

  • V Prologu se Lambert zmíní o tom, že na werewolfy je nejlépe poůžít stříbro. (do bestiáře se Vám to ale nezapíše)
  • v Aktu I vám jedna "stará měšťanka měšťanka" will tell Geralt about Werewolves in exchange for food. This results in a journal entry about Srst vlkodlaka but no bestiary entry for the Vlkodlak monster.

V síti Wikia

Náhodná Wiki