Fandom

Zaklínač Wiki

Utopenci

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Utopenci

Vrazi a kriminálníci, kteří utonuli nebo byli po smrti vhozeni do vody poté ožívají a vraždí náhodné kolemjdoucí. Útočí ve skupinách, jsou zranitelní stříbrem a lze je snadno omráčit.[1]

Utopenci jsou zločinci, kteří svůj život skončili ve vodě. Utopení či po smrti hození do vody, mění se v mstivá stvoření, číhající na obyvatele pobřežních osad..
  • Výskyt: Utopenci jsou noční stvoření, objevují se na březích jezer, rybníků a řek.
  • Odolnosti: Jsou imunní vůči krvácení, oslepení a otrávení; nebojí se, jsou odolní vůči omráčení a znamení Axie.
  • Zranitelnost: Velmi zranitelný stříbrem a snadno srazitelný k zemi; proti utopencům je nejefektivnější rychlý styl, nejzkušenější zaklínači při boji se skupinou utopenců používají styl skupinový.
  • Taktika: Obyčejně útočí ve velké skupině a využívají početní převahu.
  • Alchymie: Mrtvolný jed, ginatská kyselina, mozková tkáň utopence.

Zajímavosti Editovat

  • V českém překladu hry Zaklínač 3: Divoký hon se utopenec objevuje pod názvem topivec, zatímco pod pojmem utopenec se skrývá jeho silnější forma (v původním překladu zvaná právě topivec). Jedná se o přímou neshodu s původními polskými názvy (utopiec/topielec), zato však nová varianta lépe významově odpovídá anglickým pojmenováním.

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki