Fandom

Zaklínač Wiki

Tvrdé přistání (úkol)

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Tvrdé přistání je jeden z prvních hlavních úkolů, který obdržíte v první kapitole hry Zaklínač 2: Vrahové králů.

Popis úkolu Editovat

Když loď Modrých pruhů pod vedením Vernona Rocheho konečně zakotvila u břehů Flotsamu, vesnice která byla jednou z obchodník stanic, rozhodl se Roche sejít se svým informátorem. Nebyl si však jist věrností zdejšího velitele a proto nejprve hodlal v doprovodu Triss a Geralta prozkoumat přilehlé okolí.

  • Jdi podél břehu do Flotsamu.
Salva šípů (Vernon, Triss a Geralt).png

Triss odrážející za pomoci kouzla šípy nepřátelských lukostřelců.

Průzkum se však nečekaně zkomplikuje v momentě kdy narazí na Rocheho starého známého nepřítele Iorvetha, který poskytuje úkryt vrahovy krále Foltesta. Po krátké rozmluvě dojde k útěku velitele zdejších Scoia'taele a Rocheho skupinka je napadena lukostřelci, kteří se po celou dobu ukrývali v nedalekém křoví. Za včasného zásahu Triss Ranuncul se jim povede přežít salvu šípů. Čarodějka je však oslabena a není schopna dalších kouzel ani pohybu. Nezbývá tedy nic jiného než ihned vyrazit k obchodní stanici.

  • Chraň Rocheho a Triss. Dojděte do Flotsamu.

Trojice je pronásledována válečníky Scoia'taele až téměř k obchodní stanici, teprve tam nalezne Geralt a jeho přátelé bezpečí před útočícími elfy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki