Fandom

Zaklínač Wiki

Toxicita

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Toxicita stats bar

Výuka

Toxicita je nevýhodou všech zaklínačských elixírů - každý elixír je totiž kromě svých pozitivních účinků i (více či méně) jedovatý; jediným obyčejným elixírem s nulovou toxicitou je Bílý med (ruší účinky ostatních elixírů), rovněž veškeré elixíry s malou toxičností a aktivní dominantou albedo (více viz Elixíry) jsou netoxické.

Toxicita je zaznamenávána spolu dalšími důležitými ukazateli v levém horním rohu obrazovky (životy, energie, toxicita), přitom platí opak toho, co u ostatních ukazatelů, tedy: čím vyšší toxicita, tím horší následky pro zdraví.
Maximum toxicity kterou Geralt snese je těsně pod 100 jednotek (plná zelená stupnice).
Pokud toxicita převýšší polovinu stupnice (50 jednotek), Geralt se bude muset potýkat s negativními efekty otravy, pokud bude stoupat dále, bude následovat ztráta poloviny zdraví a pokud dosáhne toxicita úrovně 100, Geralt ve vteřině umírá.

Stupně toxicity:Editovat

  • nízká (10-14)
  • střední (15-20)
  • vysoká (21-25)
  • velmi vysoká (26-30)

Aktivní dominanta albedo snižuje toxicitu všech elixírů o jeden stupeň (elixíry s nízkou toxičností jsou tedy díky albedu netoxické).

V síti Wikia

Náhodná Wiki