FANDOM

Topivec

Mimořádně silní utopenci. Často útočí se skupinou utopenců, jsou zranitelní stříbrem. Většina děsivých legend vypráví hlavně o topivcích a ne o utopencích.[1]

Výjimečně silným a hrozivým utopencům se často říká topivci. Prostí lidé mezi topivcem a utopencem nevidí rozdílu - setkání s kterýmkoli z nich je stejně smrtelné. Je však třeba připustit, že většina ponurých legend o utopených zlosynech se týká právě topivců, nikoli utopenců.
  • Výskyt: Topivci jsou noční stvoření, objevují se na březích jezer, rybníků a řek.
  • Odolnosti: Jsou imunní vůči krvácení, oslepení a otrávení; nebojí se, jsou odolní vůči omráčení a znamení Axie.
  • Zranitelnost: Velmi zranitelný stříbrem a snadno srazitelný k zemi; proti topivcům je nejefektivnější rychlý styl, nejzkušenější zaklínači při boji se skupinou topivců používají styl skupinový.
  • Taktika: Oběti tráví mrtvolným jedem, často útočí se skupinou utopenců.
  • Alchymie: Mrtvolný jed, ginatská kyselina, jazyk topivce.

Zajímavosti Editovat

  • V českém překladu hry Zaklínač 3: Divoký hon se utopenec vyskytuje pod názvem topivec, zatímco pod pojmem utopenec se skrývá jeho silnější forma (v původním překladu zvaná právě topivec). Jedná se o přímou neshodu s původními polskými názvy (utopiec/topielec), zato však nová varianta lépe významově odpovídá anglickým pojmenováním.

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki