Fandom

Zaklínač Wiki

Tissaia de Vries

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Pravděpodobně nejstarší a nejmocnější čarodějka v Sapkowského světě. Honosí se titulem "Arcimistrině" a před událostmi na Thaneddu byla členem Kapituly čarodějů. Jako rektorka řídila školu pro čarodějky v Arethuse, později ji vystřídala Margarita Laux-Antille. Byla proslulá především svojí elegancí a silným smyslem pro pořádek (neustále si upravovala svůj oděv), který některé doháněl k šílenství a u jiných vzbuzoval posměch. Je autorkou knihy Otrávené zřídlo. Byla zapojena do výzkumu genu Lary Dorren (Starší krev) společně s Francescou Findabair, Augustou Wagner, Leticií Charbonneau a Henem Gedymdeithem.

Během povstání na ostrově Thaneddu se nemohla rozhodnout, zda se přidat na stranu Vilgefortze nebo Filippy Eilhart. Přikázala Yennefer přivést do sálu Ciri, která zde pronesla věštbu. V rozhodující chvíli na Garstangu rychlým zaklínadlem zrušila "funkčnost" dwimeritu (kov, potlačující Moc - v jeho přítomnosti není možné kouzlit) a tím vlastně nechtěně započala krvavou bitvu, po jejímž začátku se opět nemohla rozhodnout, na čí stranu se přidat, tak utekla. Později brání vstupu redanských vojáků na Garstang a teleportuje zraněného Geralta a Triss Ranuncul do Brokilonu.

Několik dní poté napsala dopis na rozloučenou a ve svém domě spáchala sebevraždu (podřezání žil).

V PC hře se objevuje Odvar De Vries.

Ve hře Zaklínač 2 je zmíněna kniha se spoluautorkou Margaritou Laux-Antille: Mistři magie kleteb, vybraná díla.

V síti Wikia

Náhodná Wiki