Fandom

Zaklínač Wiki

Tajemství bran

1 680stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Kniha

Ransant Alvaro
Tajemství bran

"Před dávnými a dávnými časy žil v bažinách mocný mág. Celé dny a noci trávil nad knihami a křivulemi a snažil se vyrobit kámen, který by měnil olovo ve zlato a obyčejnou vodu v kořalku - prostě kámen, který by dokázal jakoukoli látku transformovat v jinou.

Bohové však jeho dílu nepřáli. Ve své pýše si totiž vytkl cíl, který je smrtelníkům odepřen. A proto jedné noci přišla silná bouře, která čarodě›jovu věž srovnala se zemí. On si však postavil novou a svými kouzly si bouři podmanil. I otevřela se samotná země a čarodějovu věž pohltila. On si však opět postavil novou a i zemi ovládl tak, aby mu byla po vůli. Nebesa ani země mu tedy již nemohla ublížit. A pak jednoho krásného dne zmizel. Nikdo přesně neví, jak se to stalo - někdo tvrdí, že si vzal učedníka, který ho přivedl do zkázy, jiní za jeho tajemným zmizením vidí ženu a další si zase myslí, že se proti ně mu obrátily jeho vlastní výtvory. V každém případě›zůstala jeho věž zavřená a stále střeží jeho tajemství. Kdo ví, co uvnitř vlastně číhá?"

Lokace: Mágova věž

Cena Editovat

Nákup 100 orény
Prodej neprodejné

Poznámky Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki