Fandom

Zaklínač Wiki

Sylvia Anna

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Sylvia Anna (nebo taktéž Syanna) je starší sestrou Toussainstské kněžny Anny Henrietty, sestřenicí císaře Nilfgaardské říše Emhyra var Emreise a tetou Ciri. Narodila se se však během zatmění slunce ke kterému se vztahuje kletba zvaná kletba černého slunce.

O Víně a Krvi Editovat

Zápis do deníku Editovat

Sylvie Anna... krásné jméno, co říkáte? Aby také ne, když se jedná o jméno dcery knížete a sestru kněžny. Ale osud Syanny (jak jí říkali její blízcí) zase nebyl tak krásný, jak by se v případě někoho tak urozeného dalo očekávat - ačkoliv jak se ukázalo, ona sama popravdě přišla na svět poněkud nepříhodně. Narodila se během zatmění slunce, a tudíž padla za oběť strachu, který se šířil kolem kletby černého slunce, která údajně postihovala dívky z vládnoucích rodin zrozené za podobných okolností. Ačkoliv měl Geralt vážné pochybnosti o tom, že tato kletba skutečně existuje, mnozí tvrdili, že způsobovala strašlivé proměny těla i duše, které v obětech vyvolávali krutost a bažení zabíjet.

Syanniny rodiče se podle všeho řadili mezi ty, kteří na tuto kletbu věřili, neboť shledali, že je až příliš nebezpečné dovolit jí zůstat u dvora, a tak jí vyslali do vyhnanství. Syanna pak prchla do Nazairu a brzy nato se ztratila z povrchu zemského.

Anna Henrietta, plná sesterské lásky a soucitu, strávila celé roky truchlením nad zmizením Syanny, která byla úředně prohlášena za pohřešovanou a podle všeho mrtvou. Když se však objevila jejich shledání se nedalo popsat jako šťastná rodinná událost. Syanna Annou Henriettou opovrhovala a nechtěla s ní mluvit.

Tato neochota mohla mít co do činění s tím, že Syanna byla jen před pár okamžiky usvědčena jako vražedkyně.

Související úkoly Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki