Fandom

Zaklínač Wiki

Svatyně Melitelé

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse3 Share

Svatyně MeliteléEllanderu, stojící za hradbami města, je asi nejkrásnější místo, postavené ve jménu této bohyně. Silnice lemovaná alejí topolů vede od brány kolem budov v blízkosti svatyně do hlavního chrámu, který je postaven na skalním výchozu. Jsou zde zahrady, přístavby a jeskyně, druh skleníku vytesán do skály, a zastřešen krystalem.

Nenneke vede toto místo, ctí politiku krále Herewarda, pokud jí to vyhovuje. Pomáhá zraněným a nemocným, napomáhá při porodech a vychovává nové kněžky Melitelé. Právě zde se Ciri začala učit pod bedlivým dohledem velekněžky. Později ji vychovávala, učila a ochrańovala Yennefer.

Kněžky a adeptky Editovat

Poznámky Editovat

  • "Hlas rozumu" se odehrává v Ellanderské svatyni a jejím nejbližším okolí.

Seriál a film Zaklínač Editovat

Svatyně Melitelé figuruje v mnoha episodách seriálu, nejprve v osmé epizodě, "Rozdroże" (Rozcestí) a nejvíce ve "Świątynia Melitele" (Svatyně Melitelé). Narozdíl od knih, byla ve filmovém zpracovní svatyně vypálena a všechny kněžky zabity.

Ve hře Zaklínač Editovat

oltář v Lebedův lazaret

Ve hře, stojí oltář/svytyně Melitelé v bažinách, stejně tak existuje jeden oltář této bohyně v Lebedově Lazaretu v Chrámové čtvrťi. Jedna socha bohyně také stojí před Bylinkářovým domem v Kupecké čtvrťi.

Ve Vedlejších účincích Editovat

Ve Vedlejších účincích  stojí svatyně Melitelé i ve Wyzimské Chrámové čtvrťi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki