Fandom

Zaklínač Wiki

Starší krev

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Krev speciálně šlechtěných elfů, s jejichž pomocí elfští mágové plánovali vytvořit vládnoucí elitu - "supermágy" - jejichž schopnosti by je předurčovaly k vládnutí světu. Bohužel, poslední z projektu, elfská věštkyně Lara Dorren aep Siadhal, se zamilovala do člověka - čaroděje Cregennana z Lód a jejich životy skončily tragickou smrtí - jejich potomstvo ale přežilo. Celý projekt byl považován za narušený, lidští mágové ale pokračovali v monitorování Lařina genu a jejího potomstva.

Mezi potomky Lary patřili:

Méně známá byla už věštba, která se zmiňovala o potomku z Lařiny krve, který se stane pánem a vládcem všech světů. Obě tyto věštby májí klíčový význam pro Ságu o Zaklínači.

Ve hře ZaklínačEditovat

Zápisy do RejstříkuEditovat

Rejstřík Starší krev

"Genetický a eugenický program, zahájený elfími mágy (Vědoucími), který měl za cíl vytvořit dítě s nezvyklými schopnostmi, dítě, jehož moc měla přesáhnout moc všech Vědoucích. Podle předpovědi elfí věštkyně Ithlinne má dítě Starší krve zachránit elfy před vyhlazením. Poslední nositelka Aen Hen Ichaer, Lara Dorren aep Shiadhal, se však spojila s člověkem místo s elfem a zničila tak všechny plány spojené s jejím potomkem."

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki