Fandom

Zaklínač Wiki

Soudní lékařství

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Zápisy do RejstříkuEditovat

Rejstřík Medicína

"Od počátku věků pronásledují lidstvo choroby, leč od chvíle, kdy Jan Bekker spoutal svou vůlí moc, získali lidé pro boj s nemocemi velmi účinnou zbraň. Mágové se zabývají zkoumáním bakterií a virů, způsoby šíření nákazy a genetikou, a z jejich objevů těží lékaři a medici, kteří provozují nemocnice a vyrábí čím dál účinnější léky. Existují rovněž magické elixíry, schopné vyléčit rány a vnitřní zranění. Mnoho čarodějů a čarodějek, jako například Marti Sodergren či Visenna, zasvětilo své životy roli léčitelů, jezdí po světě a používají svou magii pro dobro ostatních lidí."

Soudní lékařství

"Pitvy nejsou při vyšetřování zločinů všeobecně uznávány, ale experti přiznávají, že forenzní prozkoumání mrtvoly může po vyslechnutí svědků a konzultaci s experty přinést ovoce. Pitva může poskytnout cenné informace o identitě oběti a přesném způsobu, jakým byl zločin spáchán. Při provádění pitvy je nutné klást detailní, dobře promyšlené otázky. Vyřazováním nemožného nakonec najdeš pravdu, byť by byla sebenepravděpodobnější."

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki