Fandom

Zaklínač Wiki

Shani

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Shani

Původně mladá medička na univerzitě v Oxenfurtu, přítelkyně Marigolda a posléze i zaklínače Geralta, účastnila se jako ošetřovatelka bitvy u Brenny a v pozdějším věku se stala děkankou lékařské fakulty univerzity v Oxenfurtu.

Ve hře Zaklínač Editovat

Jedna z hlavních postav PC hry Zaklínač.

Úkoly Editovat

Krátce pro příchodu do podhradí jsem se za dramatických okolností setkal se Shani, svou známou z dřívější doby. Je naprosto oddaná medicíně, své vášni, a v podhradí měla plné ruce práce, takže na hovory nebyl moc čas. Mám pocit, že mě to zásadové děvče má hodně rádo.

Zatáhl jsem Shani do svých potíží se Salamandrou, a ačkoli dívce hrozilo nebezpečí, všechno skončilo dobře. Shani se postarala o své záležitosti v podhradí a vrátila se do Wyzimy, do svého domu v klášterní čtvrti.

Shani přes den pracuje v Lebedově špitálu, večer je u sebe doma v klášterní Wyzimě. Nemá ráda, když jí někdo překáží v práci, proto je za ní lepší chodit večer domů.

Na své oslavě Shani vyprávěla o zážitcích z bitvy pod Brennou, kde ošetřovala raněné. Mám pocit, že si mě Shani velmi oblíbila.

Rozhodl jsem se předat Alvina do péče Shani. Medička považuje mé rozhodnutí za důkaz důvěry. Dospěla k názoru, že ji mám raději než Triss, což vztah mezi námi posílilo.

Rozhodl jsem se předat Alvina do péče Triss. Shani dospěla k názoru, že jí nevěřím a vybral jsem si čarodějku. Naštvala se na mě a vypadá to, že náš románek tímto skončil.

Marigold mi donesl dopis od Shani. Shani mě prosí, abych našel zmizelého Alvina. Dopis je plný obav o hocha i o mě, Shani doufá, že se oba vrátíme a společně založíme rodinu.

Shani se přesunula do Staré Wyzimy, kde zuří nepokoje. V provizorním lazaretu léčí zraněné obou znepřátelených stran.

V ledových pustinách jsem potkal Shani, tedy její obraz vytvořený z mé mysli. Medička mi při stíhání velmistra pomáhala.

Odpověděl jsem Shani na dopis a vysvětlil jsem jí, co k ní cítím.

Galerie Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki