Fandom

Zaklínač Wiki

Salamandra

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Salamandří brož

Tajemná organizace, stojící za krádeží receptur a tajemství na "výrobu" zaklínačů z Kaer Morhen.
V jejím čele stojí zprvu neznámý mág, dvojkou je najemný zabiják zvaný Magistr.
Znakem Salamandry je překvapivě mlok (salamandra znamená mlok latinsky), její členové obvykle nosí brože s tímto obojživelníkem.
Cíle vůdců Salamandry jsou neznámé, je ale zřejmé, že zaklínačská tajemství neuloupili náhodou a že není přiliš možností, jak je využít, než ke genetickým a mutačním experimentům.
Geraltovým cílem od počátku hry je pokusit se tyto receptury najít a opět uschovat do bezpečí.
Mimochodem: chyby v biologické klasifikaci "mloků" se dopouští i např. Talar ("Zku*rvený ještěrky") nebo Vaska, která Geralta varuje: " Střez se ještěrů ohnivých i vysušených, potřebuji tě živého. "

VAROVÁNÍ - následuje herní SPOILER nejvyššího kalibru, po přečtení budete litovat, že jste si nenechali říct, vyjasní vám totiž smysl celé hry. (proč ho sem vlastně píšu?)

Na konci páté kapitoly Geralt zjistí, že salamandra spadá pod Řád planoucí růže, konkrétně pod velmistra, Jakuba z Aldersbergu. Tento fanatik chtěl vytvořit dokonalého člověka pomocí zaklínačských mutagenů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki