Fandom

Zaklínač Wiki

Rivský pogrom

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Rivský pogromRivský pogrom

Anonym, podle vyprávění očitých svědků

"Po válce bylo obyvatelstvo Rivie z větší části nešťastné. Všech se dotkla bída a každý měl pocit, že jej králové a mocivládci během nírových rokování zradili, když netrvali na pomste Nilfgaardu. Bylo treba nalézt obetního beránka a jako obvykle to padlo na ty, již se odlišují - nelidi a carodeje.
Došlo k provokaci. Rozvášnený dav vyrazil do ulic. Holota nenechala na pokoji nikoho, kdo se lišil. Došlo k vraždení trpaslíku, elfu i tech, kterí byli obvineni z praktikování magie. Pri té príležitosti, jak už tomu bývá, došlo k vyrovnání mnoha úctu, rabování a znásilnování. Se studem se priznávám, že jen nemálo melo odvahu bránit pronásledované. Mezi spravedlivé patril také slavný Geralt z Rivie, který chránil své prátele a zahynul po zákerné ráne vidlemi. Obetí by bylo více, nebýt proslulého zásahu Triss Ranuncul. Carodejka seslala na dav mocné krupobití, které náležite zchladilo všechny horké hlavy. Co se stalo s telem Geralta z Rivie a temi, kterí stanuli po jeho boku, to mi není známo."

Popis pogromu na nelidi, který se odehrál v Rivii a během něhož "zahynul" slavný Geralt z Rivie (z her se dozvídáme, že Geralt zranění přežil a nějakou dobu putoval světem, načež ztratil paměť).

Postavy: Geralt z Rivie

Cena Editovat

 Nákup Prodej
50 orény  10 orény 

Lokace Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki