Fandom

Zaklínač Wiki

Renfri

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Renfri byla princezna, dcera Fredefalka, vévody z Creydenu, a nevlastní dcera Aridei, narozená brzy po zatmění slunce. Narození během zatmění slunce jí však přivodilo nelehký život, neboť mág Eltibald a krátce poté i ostatní čarodějové započali hon na vznešené dívky narozené právě v době zatmění slunce, které mělo sužovat prokletí Černého slunce.

Nevlastní matka Aridea předpovídala mrtvé, které bude mít Renfri na svědomí a zkázu, kterou přivodí. Nechala zavolat čaroděje Stregobora s rozhodnutím se Renfri jednou pro vždy bavit. Podplatila lovčího, aby nevlastní dceru odvedl do lesa a tam jí usmrtil, ale dívka přežila.

Přežívala společně se skupinkou sedmi gnómů až do chvíle než unikla dalšímu pokusu o vraždu. Před otráveným jablkem jí zachránil jeden z Gnómů a tehdy přísahala pomstu všem, kdož usilovali a stále ještě usilují o její život. Zakrátko si vydobyla pověst nelítostné vražedkyně a získala přezdívku Strakuše, neboť byla podobná ptákovi, který nabodával svoji kořit na trny keřů. Když její nevlastní matka Aridea zemřela obrátila svůj zrak k čarodějovi Stregoborovi, který se tou dobou již ukrýval v Blavikenu.

Setkání se zaklínačem - Blaviken

V Blavikenu se Renfri setkává se zaklínačem Geraltem z Rivie, kterému nabízí podobnou nabídku jako mu již předtím stihl předložit čaroděj Stregobor skrývající se ve věži. Chtěla, aby zabil čaroděje nebo ho alespoň vylákal z věže. Geralt odmítne a důrazně ji varuje, že nestrpí násilí na lidech. Obával se, že by se Renfri mohla pokusit čaroděje vylákat z věže ohrožováním životů nevinných obyvatel Blavikenu. Po krátkém rozhovoru a strávené noci se zaklínačem souhlasí, že odejde z Blavikenu a čaroděje nechá být. Neučení tak a zaklínač je nucen zasáhnout.

Renfri umírá po souboji se zaklínačem, krátce poté co pozabíjí veškeré její společníky. Odmítla výzvu k odchodu a zaplatila za to životem. Geralt zakáže Stregoborovi podrobně ohledat tělo a provést na něm své výzkumy, ten se tak nikdy nedozví zdali byla Renfri skutečně tím monstrem za kterou jí on a mnozí ostatní pokládali.

V síti Wikia

Náhodná Wiki