Fandom

Zaklínač Wiki

Recenze hry

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Česky Zaklínač, polsky Wiedzmin, počítačová hra vyvinutá polským studiem CD Projekt RED a publikovaná polským vydavatelem CD Projekt (např. v ČR nebo Polsku) nebo společností ATARI (západní Evropa, USA).

Hlavním hrdinou této (zatím pouze PC) hry je zaklínač Geralt z Rivie, legendární postava z knih Andrzeje Sapkowského. Vývojářům hry se zde povedlo velmi dobře převést jedinečnou atmosféru knih na obrazovky hráčů a zároveň se jim podařilo vytvořit titul, za jaký se především fanoušci RPG "modlili" již opravdu mnoho let.

Zvláštnost a vyjímečnost tohoto titulu podtrhuje také to, že jde proti všem trendům poslední doby a nesnaží se zapůsobit na hráče pouze všudypřítomnou reklamou, ale chce zaujmout čistou kvalitou a nasloucháním přání samotných hráčů (a nikoli pouze po jistém zisku toužících akcionářů vydavatele). Zaklínač nabízí svobodu volby v rámci fantasy románového příběhu, kombinuje v rozumné míře taktickou, graficky strhující akci v poměru 50/50 s chytrým dialogem a strhujícím příběhem. A navíc nabízí nejlepší herní atmosféru od doby Planescape: Torment, skvělou hudbu a grafiku lepší např. než mnohými proklínaný Oblivion.

Reálnost celého prostředí, celé hry, problémů, které Geralt a jeho svět řeší, i dialogů, které postavy vedou - to vše je největší přednost této hry. Je to s ní jako s dobrým filmem: všichni sice víme, že je to jenom "jako" ale stejně se nechaváme strhnout dějem a na chvíli věříme, že to "JE" doopravdy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki