Fandom

Zaklínač Wiki

Rayla

1 678stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Rayla

Rayla – Postava v knize Paní jezera, má až příliš nenávistnou a odvážnou povahu, zaslepeně nenávidí elfy. Byla veteránkou válek s Nilfgaardem a    důstojnicí speciálních sil krále Demawenda z Aedirnu. Zúčastnila se i bitvy u Brenny, během které byla zmrzačena. Předtím byla zvána Černou Raylou.

Ve hře Zaklínač Editovat

Bílá Rayla – Významná postava PC hry Zaklínač

Úkoly Editovat

Pronásledování elfů, kteří odpočívali u vesnice Bahnice, vede Bílá Rayla, žoldačka pracující pro Řád. Rayla je rozená vojanda, veteránka válek s Nilfgaardem, během kterých byla zmrzačena. Rayla přivyklá disciplíně a vojenským řádům má jen jediný cíl - nenávidí elfy a stíhá je se vzteklou mstivostí.

Rayla obklíčila elfy Toruviel ve vísce Bahnice, ale situace se jí vymkla z rukou. Došlo k boji mezi jejími vojáky a elfy.

Rozhodl jsem se pomoct Rayle během obležení Bahnic a pomohl jsem jí zvítězit nad Toruvielinými elfy.

Bílá Rayla se vrátila do Wyzimy. V hořícím městě zahynula, osudným se jí stal elfí šíp.

Znovu jsem se setkal s bojovnicí Raylou. Salamandra ji našla polomrtvou a podrobila ji procesu mutace. Rayla se vrátila k životu a jako mutantka rychle nabyla síly. Výměnou za druhý život musela novým pánům zaplatit neotřesitelnou loajalitou. Pokusila se mě zastavit a já ji musel zabít. Tentokrát snad definitivně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki