Fandom

Zaklínač Wiki

Přelud

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Přelud

Duše zemřelých, které se po smrti vrací aby škodily lidem. Způsobují velmi bolestivá zranění a dokáží oslepit. Kněží radí vykopat tělo, usehnout hlavu, probodnout kůlem, posolit a spálit. Zaklínači stačí sříbrný meč a olej proti přeludům. [1]

Pokud se chceš zbavit přeludu, musíš nejprve najít jeho tělo. Hledej na zemi neposvěcené knězem, nebo v rohu hřbitova, kde leží vyvrženci. Až se dokopeš k ostatkům, zjistíš, že neshnily a na ústech mají krev. Vraž do srdce osikový kůl, usekni hlavu, strč ji mrtvole k nohám a pro jistotu tělo zapal. Nepokojný duch už se nikdy nevrátí. Pokud se tedy všechno povedlo, jinak půjde po tobě.
  • Výskyt: Duchové a přeludy navštěvují místo své smrti či svého hrobu. Nenáleží do tohoto světa, občas se vracejí přivoláni magií, ale často je před odchodem do záhrobí zadržují nedokončené záležitosti.
  • Odolnosti: Imunní vůči oslepení a krvácení, jedům, bolesti a pokusům o omráčení nebo sražení k zemi.
  • Zranitelnost: Citlivost na stříbro a olej proti přeludům.
  • Taktika: Kvůli utrpení, jímž jsou přeludy prostoupení, jsou jimi způsobená zranění velmi bolestivá.
  • Alchymie: Prach smrti a ektoplasma.

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki