Fandom

Zaklínač Wiki

Osud

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Zápisy do RejstříkuEditovat

Rejstřík Osud

"Spousta lidí věří v existenci osudu, tajemné síly, která k sobě poutá různé lidi a určuje jejich budoucnost. Podle nich je možné sledovat cestu určenou osudem z vlastní vůle, nebo se osudu pokusit vzepřít, což s sebou nese kruté následky. Jsou však takoví, podle kterých není osud vše, podle nichž je nutné něco víc, aby mohli být dva lidé k sobě připoutáni, byť osud tvrdí opak."

"Básník Marigold přemýšlí, zda lidský život řídí osud. Poeta vzpomíná zákon překvapení - kdy zaklínač žádá od zachráněného člověka to, co nečeká, že by doma našel. To něco bývá dítě, které se narodilo v nepřítomnosti otce. Zaklínači odvádějí děti překvapení do svých tvrzí a školí je ve své nástupce. Marigold se zamýšlí také nad tím, zda dokáže láska spojit lidi svázané osudem. V žádné ze svých balad však nedává na tyto otázky jasné odpovědi."

Zdroje Editovat

Poznámky Editovat

  • Divoký Hon embodies 'Osud', and the player is challenged, time and again, to ponder whether something that happened was brought about by Fate or coincidence, to question whether one believes in Destiny or not, or if one's faith lies in something larger.

V síti Wikia

Náhodná Wiki