Fandom

Zaklínač Wiki

Oltář Paní jezera

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Oltář Paní jezera

Rising majestically from a stone outcropping on the Břeh near Bahnice, stands oltář to the Paní jezera. The local rybolidé worship here as evidenced by the cleric who tends the oltář.

It is from this monument that Geralt receives the clues necessary to collect the correct offerings for the Lady. Text on the altar reads as follow:

... Jelikož je Paní jezera bohyní staršího lidu a jako taková vlastní moudrost a moc prevelikou, dokonce i nenávist a chamtivost dokáže jediným mávnutím prekonat. Rekla jen jedinou vetu, vetu tak naplnenou pravdou, že nemeli na výber, jelikož žádný clovek ani rybooký nemuže opravdové pravde odolat. A tak dlan cloveka, mekká, kuži potažená, šupinatou rybolidskou stiskla. Lidé a rybolidé si navzájem vymenili dary a uzavreli prímerí. A že to byly nejaké dary! Rybolidé dostali zlatý náramek zakladatele vesnice zdobený mistrovskými rytinami. A starý ryboclovek zahledel se do tváre Paní a pravil: Když ty budeš chtít, celý svet se utopí. A když ty budeš chtít, shorí na popel. A lidé ohromene onemeli, když spatrili nádhernou alabastrovou sošku. Pak u jezera velká oslava probíhala, v prekrásné krajine. Já tam byl a medovinu a víno pil...

Úkoly Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki