Fandom

Zaklínač Wiki

Marie Louisa La Valette

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Marie Louisa La Valette je baronkou z hradu La Valette. Matka Arjana La Valette a dvou nemanželských dětí Temerského krále Foltesta, Bertila a Anais. Poprvé se vyskytuje v druhém díle hry jménem Zaklínač 2: Vrahové králů a následně i v třetím díle jménem Zaklínač 3: Divoký hon.

Zaklínač 2: Vrahové králů Editovat

Zde se poprvé Baronka objevuje, pouze však v případě, že Geralt z Rivie zabije jejího syna Arjana La Valette během obléhání hradu. Uvnitř žaláře je mučena ve snaze donutit jí podepsat spis o původu dětí Bertila a Anais.

Záchrana Baronky Editovat

Podívej se mi do očí a odpověz mi popravdě. Zabil jsi Foltesta?

—Maria Louisa La Valette

Zaklínač může Baronku vysvobodit a zachránit jí před mučením, které by ji čekalo, rovněž ji může seznámit se smrtí Arjana La Valette. Soukromí rozhovor však netrvá dlouho a do mučírny přichází Nilfgaardský velvyslanec Shilard Fitz-Oesterlen s návrhem. Jakmile Nilfgaarďana vyslechne a zváží jeho nabídku, je odvedena jedním z Nilfgaardských rytířů do bezpečí.

Baronka, Shilard.png

Velvyslanec Nilfgaardu Shilard Fitz-Oesterlen osvobozuje Marii La Valete z vězení.

Shilardova pomoc Editovat

Pokud se Zaklínač rozhodne Baronku nezachránit postará se o to Nilfgaardský velvyslanec Shilard Fitz-Oesterlen společně se svými elitními válečníky, který ji následně v soukromí předloží svůj návrh. Soukromého rozhovoru se zúčastní i Geralt. Seznamuje Baronku s osudem jejího nejstaršího syna. Marie poté požádá Shilarda, aby pomohl Zaklínači utéci z vězení. Shilard z počátku nesouhlasí, ale po důrazném nesouhlasu Baronky mu nic jiného nezbude a zaklínači přeci jen pomůže.

Ať už bude Geralt vést s Marií rozhovor jakkoliv přijme nabídku Velvyslance a připojí svůj rod k Nilfgaardskému císařství. Neboť chce zajistit bezpečí svým dvěma přeživším dětem Anais a Bertilovi.

Zápis v deníku Editovat

Měl jsem to štěstí, že se mi v minulosti naskytlo hned několik příležitosti přebývat na dvoře La Valettů. Byl jsem přijat, jak přísluší mé skvělé pověsti a výjimečnému nadání. Baronesa Marie Luisa byla velmi pohledná žena s temnými vlasy a smyslnými rty. Stejně jako o mnoha ženách vdaných za starší muže i o ní kolovalo mnoho klepů a klevet. Mimo jiné se tvrdilo, že měla milostný románek se samotným králem Foltestem, který byl údajně otcem jejích mladších dětí.
  • Pokud Geralt Baronku zachrání:

Geralt měl šanci spatřit její krásu na vlastní oči, když ji zachránil ve vězení jejího vlastního sídla. S nemalou pomocí císařského velvyslance se jim podařilo z kobek utéct, a Marie Lucisa tak o vlásek unikla hrozivému osudu. Nicméně mazaný Nilfgaarďan nikdy nedělal nic jen z dobroty svého černého srdce....

  • Pokud Geralt nezachrání Baronku:

Marii Luise La Valette se podařilo utéct z cely jejího vlastního hradu s pomocí císařského vyslance. O vlásek unikla hrozivému osudu, ale bylo vice než zřejmé, že jí mazaný Nilfgaarďan nepomáhá jen z dobroty svého černého srdce.

Související úkoly Editovat

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Zde se setkáváme s hraběnkou v jejím sídle v Novigradu kde zrovna hostí Císařského generála Morvrana Voorhise.

O baronce Marii Louise La Valette ve své době mluvila celá Temerie. Tato šlechtična byla milenkou krále Foltesta a dokonce mu povila dvě nemanželské děti.

To vyvolalo pozdvižení a několik významných rodin se kvůli tomu odhodlalo k ozbrojenému povstání, které královské vojsko krvavě potlačilo. Foltest pak hrad La Valettů po úmorné snaze dobyl.

V případě volby ve které Geralt z Rivie ušetřil Arjana La Valette:

K barončině štěstí byl tehdy na straně krále Foltesta Geralt z Rivie, který zachránil jejího syna Arjana před osudem, jenž by ho jinak s otevřenou účastí v povstání stihl.

Louisa měla tedy veškeré důvody si zaklínače hluboce vážit a této úctě dala zcela volný průchod, když se spolu opět setkali.

Související úkol Editovat

Poznámky Editovat

  • Ve hře Zaklínač 2: Vrahové králů se objeví pouze pokud zabijete v souboji jejího nejstaršího syna. Pokud ho přesvědčíte, aby se vzdal, Baronku nepotkáte.

V síti Wikia

Náhodná Wiki