Fandom

Zaklínač Wiki

Magistrovo hlášení

1 678stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Magistrovo hlášení

Zápisek vytáhnutý z těla kikimoří královny. Vše, co zůstalo po Magistrovi...

This is a quest item which, along with a dopis are all that remains of the murderer known as the "Magistr".

Obsah Editovat

Obsah Magistrovo hlášení

...S převelikou lítostí musím vznést pochybnost o profitech vyplývajících z aliance s princeznou Addou. Ta mrcha je extraordinérně rozmazlená a je neobyčejně obtížné dotlačit ji k vykonání jakéhokoli činu. Nedokázala vyhlásit úplný výjimečný stav a její falzifikáty prokazující neschopnost par excellence přivedly na horkou stopu zaklínače. Své slovo dodržíme a budeme nadále podporovat princezniny triky, ale jelikož se zakrátko vrátí Foltest, hlava korunovaná, je nejvyšší čas zahájit druhou část plánu. Přednáším tímto hypotézu, že problém Geralta z Rivie vyřeším sám, rychle a radikálně. Navíce tímto naléhám, abys ho již nadále neoznačoval za zkurvysyna - takovéto slovní označení je velmi nepřesné, hrubé a neslučující se s pravdou, navíc je to značně primitivní.

Za použití dodaných substancí jsem nadále schopen ovládat kikimory i jejich královnu. Přinejmenším laboratorium funguje dle potřeby a s úspěchem využívá tajemství Kaer Morhen.

Magistr.

Úkoly Editovat

Postavy:

Lokace Editovat

Konec spoileru.

Pozn.: Magistrův dopis byl mírně upraven oproti české verzi hry a to tak, aby významově odpovídal anglické verzi, z níž byl přeložen. (Konkrétně se jedná o překlad věty: "I presume I will myself resolve the problem with Geralt of Rivia - quickly and in a radical fashion.")

V síti Wikia

Náhodná Wiki