Fandom

Zaklínač Wiki

Mágova věž

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Mágova věž

Mágova věž je zchátralá a stará budova v severních Blatech, vedle Vizimy. Traduje se, že je prokletá a tvoří roztodivné netvory. Většina místních se tohoto místa straní, když už ne netvorů kolem, tak jako nešťastného místa.

"Tajemství bran" pojednávají o příběhu mága, který tuto věž postavil. Aby postavil budovu v bažině, musel si mág podmanit elementy země a podpořit strukturu kouzly. Když se ponořoval do tajemství magie, zahrával si se silou přírody a byl zrazen svou milovanou a stala se katastrofa - magické kataklysma. Mág pošel bídnou smrtí pod troskami a všechny jeho traktáty byly ztraceny pod sutí.

"Ain Soph Aur" zase říká, kde najít Sefiroty, s kterými lze tuto magickou věž otevřít a vzít si její tajemství pro sebe. První Sefirot je u moudré osoby, druhý přijde se svobodou. Třetí kamen je v úschově někoho bohatého, ale milosrdná osoba má čtvrtý. Další tři má žena, matka a babka a získat je lze sebeobětováním, pokorou a modlitbou. Osmý je strážen samou smrtí v podzemí. Devátý se získá bojem se strážcem této věže a desátý bude udělen za houževnaté hledaní cesty dovnitř tajemné budovy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki