Fandom

Zaklínač Wiki

Lytta Neyd

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Soubor:Lytta Neyd.jpg

Lytta Neyd byla čarodějka, známá také jako Korál – kvůli barvě její oblíbené rtěnky. Byla jednou ze třinácti mágů, kteří zemřeli na Soddenském pahorku. Specializuje se na výrobu magických prostředků na antikoncepce a interrupce. Vyučuje mladou adeptku jménem Mozaïk.

V románu Bouřková sezóna se Lytta objevuje v Keracku, hlavním městě stejnojmenného království. Od čarodějů z Rissbergu dostala úkol: za každou cenu přimět zaklínače Geralta, aby přijmul jejich zakázku. Lytta tak začíná demonstrací své síly. Nechá zaklínače bezdůvodně uvěznit, načež ho za týden opět sama propouští. Zmatený Geralt ji jde navštívit. Na první schůzce Geralt Lyttu zesměšní, nicméně při schůzce druhé se do sebe zamilují. Několik dní pak Geralt stráví u Lytty, kde se oba oddávají milostným radovánkám. Po nějaké době pak Geralt skutečně odjíždí na Rissberg. Oba se potkají ještě o něco později, na svatbě krále Belohuna. Tam se však setkávají spíše z politických důvodů a k opětovnému vzplanutí vášní nedojde. Oba se tam stávají svědky Belohunovy vraždy a převzetí moci jeho synem, Viraxasem.

Na tyto události později Geralt vzpomíná v povídce "Něco víc".

V síti Wikia

Náhodná Wiki