Fandom

Zaklínač Wiki

Lidé stínů

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Kniha

Oribasius Giafranco Paolo Reuven
Lidé stínů aneb historie tajných služeb království

"Politické situaci Redanie nejlépe rozuměl Sigismund Dijkstra, který nejenže dokázal střízlivě pozorovat aktuální události, ale rovněž relativně přesně odhadovat děje budoucí. Dijkstra věděl, že králové Severu jsou slabí a že faktickou vládu drží v rukách čarodějky. Předpokládal, že protiváhu mágům může představovat pouze silný náboženský kult, s ideologií promlouvající k masám a s reálnou zbrojnou mocí. Šéf redanské rozvědky podporoval nově založený Řád planoucí růže, nesouhlasil však se zřízením jeho velitelství v zemích Redanie. Dijkstra s oblibou tvrdil: Je dobré mít na své straně fanatiky a strašáka na čarodějky, ale je lepší, když ti fanatici sídlí za hranicemi. S fundamentalisty jsou vždy potíže, proto bude lepší, když to budou potíže někoho jiného. Například Temerských. A když budeme potřebovat fanatiky poslat na čarodějky nebo na Nilfgaard, prostě na ně hvízdneme. Nebudou daleko, jen kousek za hranicemi. Až čas ukáže, kolik pravdy v jeho slovech bylo."

Rejstřík: Řád planoucí růže

Hráč ji získá po "přepití" Talara. Pokud ji Geralt poté věnuje čističi bot (Ori Reuven), dostane oplátkou pečetní prsten proroka Lebedy. Ten mu umožní vejít bez problémů do Shanina příbytku a zamezí konfliktům se Shaninou domácí.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki