Fandom

Zaklínač Wiki

Letho z Gulety

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Witcher 3 Wild Hunt - Letho Cameo Ghosts of the Past Quest16:12

The Witcher 3 Wild Hunt - Letho Cameo Ghosts of the Past Quest

Maxresdefaultgf.jpg
 Když se Geraltovi z Rivie podařilo vrátit do světa živých ( po skončení knižní série ), Letho a další tři členové Školy zmije pomáhali Geraltovi stopovat Divoký hon. Chtěli z moci Honu osvobodit Geraltovu přítelkyni, čarodějku Yennefer. Když se podařilo Yennefer osvobodit, Letho se o zraněnou a vysílenou čarodějku staral, zatímco Geralt musel zaujmout v Honu její místo.  Na animaci Geraltových vzpomínek ve hře Zaklínač 2, je Letho vidět  s Geraltem při setkání s Honem u Stromu oběšenců. Společně s Lethem jsou v pozadí vidět i další tři zaklínači ze Školy zmije.

Císař Nilfgaardu Emhyr slíbil Lethovi a dalším zbývajícím zaklínačům ze Školy zmije, že školu obnoví, pokud pro něj zabijí co nejvíce králů Severních říší. Kromě Letha to byli Auckes, Serrit a další zaklínač neznámého jména. Zatímco ostatní tři královrazi zahynuli při plnění úkolu, Letho mohl díky Geraltovi přežít a zasáhnout do dění ve hře Zaklínač 3.

Císař nesplnil slib, který dal Lethovi a poslal na něj zabijáky. Když jim Letho s Geraltovou pomocí unikl, mohl se po boku zaklínačů ze Školy vlka zúčastnit obrany hradu Kaer Mohen, před Divokým honem. Po úspěšném odražení honu, dostal Letho na výběr. Buď na Kaer Morhen zůstat, nebo si najít jiné útočiště.

V síti Wikia

Náhodná Wiki