Fandom

Zaklínač Wiki

Leo Bonhart

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Nájemný zabiják, pro kterého práce znamenala „opravdové potěšení“, jeden z nejcharismatičtejších antagonistů celé ságy. Starý, vysoký, hubený, šlachovitý, s modrýma očima připomínajícími leklou rybu. Jeho jedinou dobrou vlastností bylo, že se nikdy ničeho nebál, paniku a hrůzu ovšem vyvolával mezi všemi, kteří jej spatřili.

Poprvé se s ním setkáváme v Křestu ohněm, kde lovec lidí udělá značný dojem i na Stefana Skellena, který jej najímá na vraždu Falky (Ciri). Ve Věži vlaštovky si pak počká na bandu Potkanů v osadě Žárlivost a až na Ciri je všechny pozabíjí.
Ciri nechá naživu a přinutí ji bojovat v aréně svého starého přítele, kupce a zvrhlíka Houvenagela. Nakonec, po tom, co zjistí, kdo Ciri ve skutečnosti je, ji přivede ke Stefanu Skellenovi; Ciri ale stačí uprchnout dříve než rozhodnou o jejím osudu.
Bonhart a Skellenova banda i s Vilgefortzovým služebníkem Riencem pak téměř Ciri dopadnou u jezera Tarn Mira, Ciri ale stačí včas uniknout portálem ve Věži vlaštovky.
Bonhart se přesune se zbytkem Skellenovy bandy na Vilgefortzovo sídlo na hradě Stygga, kde jeho násilný zájem upoutá uvězněná Yennefer. Po přepadení hradu Geraltem a jeho přáteli se Bonhart rozhodne zabít Ciri v souboji. Boj se ale naštěstí pro Ciri odehrává na ohořelých trámech vysoko nad zemí, které jí vyhovují výrazně lépe než Bonhartovi. Bonhart je poražen, Ciri navíc předpokládá i jeho zákeřný poslední útok a ukončí jeho život.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki