FANDOM

Elfská čarodějka, věštkyně, dcera čistokrevné elfky jménem Shiadhal, nositelka těch nejlepších genů elfů, které měly jí a jejím potomkům zaručit velké magické schopnosti, krásu a úspěch. Bohužel nesplodila děti s předem vybraným partnerem (byla součástí projektu elfských mágů na vyšlechtění "superelfů") a vybrala si člověka - Cregennana z Lód. Svazku nikdo nepřál, a tak byl nakonec Cregennan zavražděn a Lara zemřela vyčerpáním v pustině někde poblíž Tretogoru v Redanii. Předtím ale proklela královnu Cerro, která její smrt zapříčinila, a přinutila ji (touto kletbou), aby se postarala o její jedinou dceru. Cerro pojmenovala tuto půlelfí dívku Riannon. Lařin gen tedy nevymizel a za dohledu čarodějů se objevovali další nositelé této Starší krve. Posledním potomkem Lary Dorren byla Cirilla z Cintry. Lařino tělo bylo posmrtně elfy přeneseno na skryté místo ve skalách, kde bylo pohřbeno.

Lara byla údajně nejkrásnější ženou své doby. Byla čistokrevnou elfkou, měla světlé blond vlasy, zelené oči a byla vysoká 5,7 stopy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki