Fandom

Zaklínač Wiki

Kalksteinovy poznámky

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Kalksteinovy poznámky

Kalksteinovy rady, kde hledat sefiroty.

Kalksteinovy poznámky jsou příběhový předmět, který pomůže Geraltovi vyhledat sefiroty potřebné k otevření tajemné Mágovy věže v bažinách.

Zápisy do Rejstříku Editovat

Rejstřík Kalksteinovy poznámky

Kalkstein sem svým ostře nakloněným písmem napsal, kde hladat sefiroty.

Z Kalksteinových poznámek jsem vyčetl tohle:

Soucit - Tipperath: Declan Leuvaarden. Naštěstí mi to Kalkstein přeložil, protože jinak by mě nikdy nenapadlo spojovat Leuvaardena a soucit.

Milosrdenství - Keztath: Vaska, šéfka cihlářů v bažině. Akorát si nejsem jist, kdo ke komu má být milosrdný a za jakých okolností.

Království – Maal’kad: Stoky pod Wyzimou. Mé oblíbené místo. Kalkstein musí mít někde mezi svými předky gnóma, pokud opravdu dokázal vysvětlit tuhle část knihy jako stoky.

Pochopení, moc, sláva – Veen’ah, Ghe’vrath, ‘Oth: Sochy Melitelé, jedna v bažině, druhá ve špitálu svatého Lebedy. Nemám tušení, co znamená modlitba bez víry, ale zkusím to.

Základ – Yesath: Jeskyně v bažině. Další důkaz, že Kalkstein musí být z části gnóm. Jeskyně v bažině a koncept základu - naprosto mi uniká smysl, ale uvidím.

Vítězství – Neh’tza: Hlídač věže, fajn, to nebylo těžké. Akorát ho musím porazit...

Koruna – Keth’aar: Osud. Tady se Kalkstein překonal. Podle jeho poznámek najdu poslední sefirot náhodou, třeba v pečeném kuřeti, které si objednám v hospodě, nebo při sezení na záchodě. Neznámá. Osud mi ho vloží do rukou. Až příště uvidím Kalksteina, zeptám se ho, jestli své gnómské kořeny tají ze strachu před rasisty...

Kde najít sefiroty Editovat

Úkoly Editovat

Lokace Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki