Fandom

Zaklínač Wiki

Kalkstein

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Kalkstein

Adalbertus Aloisius Kalkstein, roztržitý alchymista, gnómský vynálezce, autor mnoha nesrozumitelných knih, jedna z nejdůležitějších postav PC hry Zaklínač.

Spoiler

Ve hře Zakínač 3 je popsána jeho smrt. Údajně byl upálen během Radovidových protimagických procesů v Novigradu. Při upalování prý na nebe vzešel oblak, který napsal vtipnou hlášku na účet Radovida

Konec spoilerové části

Úkoly Editovat

Roztržitý alchymista mi připadá sympatický, ale okamžitě mi bylo jasné, že věda a teorie jsou pro něj mnohem důležitější než prozaické aspekty života.

Přes den přebývá v čtvrti nelidí v klášterní Wyzimě. Má tam alchymistickou dílnu, vydělává peníze prodejem elixírů a oddává se své velké vášni, zkoumání gnómské alchymie.

Prokázal jsem, že Kalkstein není šéfem Salamandry. To je dobře, protože se mi alchymista docela zamlouvá.

Po prvé od doby, kdy jsem se objevil na Kaer Morhen, jsem viděl opravdu šťastného člověka. Dveře do věže na blatech jsou otevřené a Kalkstein se rozplýval radostí jako malé dítě, když si představoval všechny ty alchymistické záhady, které naň uvnitř čekají.

Boje a požár ve městě vyhnaly Kalksteina z jeho laboratoře. Alchymistu jsem potkal ve Staré Wyzimě, kde se skrývá před pouličními šarvátkami.

Kalkstein je autorem několika alchymistických spisů, včetně traktátu týkajícího se pokusů o oživení neživé hmoty, a tedy stavění golemů. Je vidět, že se alchymista touhle záležitostí zabývá už řadu let. Vzhledem Kalksteinově zmatenému stylu psaní je dílo velmi obtížné na pochopení.

Kalkstein udržuje kontakty se zločineckým podsvětím Wyzimy. Na alchymistu jsou to vcelku zvláštní kontakty.

Alchymista občas zaměstnává zaklínače. Svého času pro něj pracoval i Berengar.

Kalkstein je alchymista, a zabývá se tedy magií, i když se označuje za vědce.

V síti Wikia

Náhodná Wiki