Fandom

Zaklínač Wiki

Kaedwen

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

COA Kaedwen.png

Znak Kaedwenu

Places Kaedwen.png

Největší ze Severních království s hlavním městem v Ard Carraigh. Kaedwen má chladné a nemilosrdné klima.

Jeho vládce, Henselt, se často potýká s monarchou sousedního Aedirnu.

Kaedwen sdílí hranice s královstvími Redanie, Caingorn a také s vévodstvím Creyden. Část Ohnivých hor, Poštolčích hor a Modrých hor prochází královstvím.

Zaklínačská pevnost Kaer Morhen se nachází mezi vrcholky Modrých hor. Dále na jih leží země Svobodných elfů Dol Blathanna, enkláva založená elfy, hledajícími útočistě po staletích soupeření s lidmi. Důležité je též město Ban Ard, slavné pro hlavně díky své škole magie pro adepty mužského pohlaví.

Města a pevnosti Editovat

Panovníci Editovat

Ve hře Zaklínač Editovat

Kaedwen je nejvetší ze severních království. Jeho hlavním mestem je Ard Carraigh a v celé zemi panuje velmi nevlídné podnebí. Krome Aedirnu, se kterým král Henselt vede neustálé putky, tato zeme sousedí i s Redanií, Caingornem a vévodstvími Yspaden a Creyden. Zemí prochází cást Ohnivých hor, pohorí Kestrel a Modré hory. Na vrcholcích posledne zmíneného pohorí leží zaklínacská tvrz Kaer Morhen. Dále na jihu se nachází zeme svobodných elfu. Zde se usadili elfové, kterí už meli dost neustálého pronásledování ze strany lidí. Nejduležitejším kaedwenským strediskem je krom hlavního mesta i Ban Ard, kde se nachází slavná carodejnická škola.

V síti Wikia

Náhodná Wiki