Fandom

Zaklínač Wiki

Interakce s postavami

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Ve hře Zaklínač, Interakce s postavami happens primarily through dialogue. One could, of course argue that swordplay is also character interaction, but for the purposes of this article, we'll limit the discussion to peaceful, at least initally, interactions. Below is a list, with icons, of the kinds of character interaction that can be intiatiated through speaking with game characters, or NPCs. This is how Geralt interacts with the various game characters he meets along his path.

Levým klinutím na jednoho z nepřátel zaútočíš.

Pod postavami nepřátel se zobrazuje červený ukazatel života. Pokud chceš na protivníka zaútočit, klikni na něj levým tlačítkem myši. Postavy se zeleným ukazatelem jsou Geraltovi přátelsky nakloněny a napadnout je nelze.

Game Interaction icon bribe.png
Game Interaction icon drink.png
Game Interaction icon fistfight.png
Game Interaction icon forge.png
Game Interaction icon gift.png
Game Interaction icon sleep.png
Game Interaction icon storage.png
Game Interaction icon pay.png
Game Interaction icon gamble.png
Game Interaction icon signet.png
Game Interaction icon shop.png

Podplácení Editovat

Podplácení

Podplácení

  • slider set an amount using the slider

Pití Editovat

Pití

Můžeš se zúčastnit různých soutěží v pití a získat tak informace a odměny. Pokud to chceš provést, vyber si během konverzace kliknutím na ikonu "pití" druh nápoje.

Tip: Často se ti stane, že tvůj soupeř bude mít v oblibě určitý druh pití a odmítne pít cokoli jiného. Musíš vypít víc než tvůj protivník, ale dej si pozor, ať se neopiješ.

Pay Editovat

Game Pay dialog.png

I'll pay you!

This icon is used to pay a sum of money in a legal exchange, as opposed to a bribery situation. Typically this is for a service. The Ferryman wants five orens to cross to or from the swamp. This is the icon that is used to effect that transaction.

Pečetní prsteny Editovat

Pečetní prsteny

Pečetní prsteny

Přetažením pečetního prstenu do pozice na symbolu postavy aktivuješ dialogovou akci pečetního prstenu. Při rozhovoru jej ukážeš kliknutím na ikonu "pečetního prstenu".

Tip: Pokud postava prsten akceptuje, bude k tobě příznivěji nakloněna. Výběr nevhodného prstenu ji však může naopak urazit.

Trade Editovat

What do you sell?

  • Buy or sell from those so inclined to deal with you. Note, however, that an inclination to deal with you does in no way guarantee you the best prices when selling items.

V síti Wikia

Náhodná Wiki