Fandom

Zaklínač Wiki

Hřbitov v bažinách

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Hřbitov v bažinách

Hřbitov v bažinách – Když ještě královský dvůr sídlil ve Starém hradišti, zdejšími mokřady často procházelo vojsko, jež je také zbavovalo zákeřných nestvůr. Část mokřin zabíral starý hřbitov, pamatující ještě elfí doby. V současné době se hlavní nekropole Wyzimy nachází uvnitř městských zdí a hřbitov na blatech se změnil v nebezpečné a divoké místo. Vstupy do různých krypt zalila kalná voda a mezi páchnoucími výpary je možné narazit na mnohé druhy nepříjemných stvoření. V nevelkých jeskyních, které se v močálu nachází, nyní nalezli skrýš uprchlíci ze Staré Wyzimy.

Na kopci, kde se zachovaly pozůstatky pradávných náhrobků, stojí zničená kaple, notně nahlodaná zubem času, ve které se kdysi prováděly pohřební obřady. V jejím podzemí se nachází rozlehlá krypta, poslední domov členů královské rodiny.

Důležitá místa Editovat

Když ještě královský dvůr sídlil ve Starém hradišti, zdejšími mokřady často procházelo vojsko, jež je také zbavovalo zákeřných nestvůr. Část mokřin zabíral starý hřbitov, pamatující ještě elfí doby. V současné době se hlavní nekropole Wyzimy nachází uvnitř městských zdí a hřbitov na blatech se změnil v nebezpečné a divoké místo. Vstupy do různých krypt zalila kalná voda a mezi páchnoucími výpary je možné narazit na mnohé druhy nepříjemných stvoření. V nevelkých jeskyních, které se v močálu nachází, nyní nalezli skrýš uprchlíci ze Staré Wyzimy.

Přilehlé oblasti Editovat

Postavy Editovat

Mapa Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki