Fandom

Zaklínač Wiki

Golem

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Golem

Ke stvoření Golema je potřeba schopný kouzelník, protože je nutné oživit neživou hmotu (kámen) zformovanou do podoby gigantického člověka. Pro jeho oživení se používá úder blesku. Golem je téměř nezranitelný, jediné co na něj alespoň trochu působí je znamení Igni (oheň) a elektřina.

Jako bojovou taktiku ovšem zkušení zaklínači doporučují spíše vytrvalé sekání ostrým mečem a znamení Yrden. Dá se požít také znamení Igni, pokud si chcete užít dlouhý boj. Škoda za jednu salvu se pohybuje mezi 17-22.

OSVĚDČENÁ TAKTIKA USMRCENÍ GOLEMA - před bojem vypít puštík a vlaštovku, obíhat jej v širokých kruzích a používat pouze znamení Aard. Když je golem takto omráčen, přiskočit a udeřit silným stylem, pak zase odskočit a opět jej obíhat. Je to sice delší, ale zato jednoduchý a spolehlivý způsob. 

Jistý roztržitý čaroděj stvořil golema, oživil ho Alzurovým bleskem a přikázal svému novému sluhovi nosit vodu. Sám se pak zahloubal v učených knihách. Golem neúnavně nosil vodu, až nakonec vytopil nejen čarodějův dům, ale i celé město. Pamatujte tedy, milé adeptky Umění, že nevhodné použití pracovních nástrojů a nedostatek základních znalostí bezpečnosti může způsobit tragédii.
— Anabelle Radfind, Výklady z bezpečnosti a hygieny magie.

* Výskyt: Golem je stvoření z kamene či kovu, povolané k životu čarodějem a oživované magií.

  • Odolnosti: Tvrdé tělo je odolné vůči úderům meče i většině dalších útoků.
  • Zranitelnost: Golema může zastavit jeho stvořitel, k oživení kolosu se používá úder blesku, takže silný elektrický šok může golema zastavit či dokonce zničit.
  • Taktika: Využívá svou nadlidskou sílu k povalení či omráčení protivníka, kterého pak snadno rozdrtí na maděru.
  • Alchymie: Obsidiánové srdce golema.

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki