Fandom

Zaklínač Wiki

Glejt městské stráže

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Glejt městské stráže

This letter, or rather these letters, as there are two with this title, is a quest item obtained in Kapitola III. It is a pass which allows Geralt to roam about Kupecká čtvrť during the period of martial law without being unduly harassed.

Pass obtained from Triss Editovat

Triss

Osoba, která se prokáže tímto dokumentem, má právo přebývat během denních hodin v obchodní čtvrti Wyzimy.

The first pass is given to Geralt by Triss Merigold at the very beginning of Kapitola III when he wakes up at her house in the Trade Quarter. She tells him that she falsely registered him as a resident at her address.

Pass obtained from Triss

Glejt městské stráže

Nositel tohoto dokumentu má právo přebývat na ulicích čtvrtě města Wyzimy v denních hodinách, a to navzdory zákadu vyplývajícímu z výjimečného stavu.

Neexistuje žádný viditelný podpis na dopise.

Pass obtained from the Order militia sergeant Editovat

Order militia sergeant

Osoba, která se prokáže tímto dokumentem, má právo přebývat v obchodní čtvrti Wyzimy od soumraku do účelem ochrany města před příšerami.

The second pass is optional and can be obtained by talking to Řád militia sergeant stationed close to radnice at night. He is easily distinguishable from the other guards in his red tunic.

Pass obtained from the Order militia sergeant

Glejt městské stráže

Osoba, která se prokáže tímto dokumentem, je obráncem obyvatelů města a profesionálním lovcem příšer. Má právo přebývat v obchodní čtvrti Wyzimy od soumraku doúsvitu, a to navzdory zákadu vyplývajícímu z výjimečného stavu.

Neexistuje žádný viditelný podpis buď na tento dopis.

Úkoly Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki