Fandom

Zaklínač Wiki

Geraltova odpověď

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Geraltova odpověď

"V malé obálce se nachází dopis pro Shani." nebo "V malé obálce se nachází dopis pro Triss."

Na základě Vaší volby v Kapitole III. dostane Geralt od Marigolda v Bahnicích dopis buď od Shani anebo Triss. Na něj pak musíte napsat odpověď - máte na výběr: buď napsat o idylce v Bahnicích nebo ji pověřit informováním krále o situaci. (Pokud je Shani nebo Triss pouze Vaší přítelkyní, v dopise se to projeví.) Dopis odveze Král Rybář.

Dopis pro Shani Editovat

Zamilovaná verze Editovat

Shani Milovaná Shani!

Chtěl bych Ti oznámit, že jsem nalezl Alvina ve vesnici nedaleko Wyzimy. Chlapec je celý a zdravý, nemusíš se o něj bát, budu na něj dávat pozor.

[další část je podle Vaší volby]
Vesnička, ve které jsem ho našel, leží nad pěkným jezerem. Lidé mě přijali docela přátelsky, je tady spousta práce pro zaklínače. Kromě toho jsem nalezl vnitřní klid, jaký už jsem necítil léta. [nebo] Vím, že se nezajímáš o politiku, ale měl bych k Tobě prosbu. Varuj prosím krále Foltesta před Addou. Princezna se paktuje se Salamandrou a je vůči mně nepřátelsky naladěná, proto se nemůžu hned vrátit do Wyzimy.

Stýská se mi po Tobě, Ty má milovaná zrzko! Chybí mi Tvůj smích a Tvá blízkost. Doufám, že už brzy zase budeme spolu a všechno se nějak vyřeší.

Geralt

Přátelská verze Editovat

Milá přítelkyně!

[další část je podle Vaší volby]

Děkuji za milý dopis. Doufám, že po mém návratu zůstaneme dobrými přáteli, hodně to pro mě znamená.

Geralt

Shani

Dopis pro Triss Editovat

Zamilovaná verze Editovat

Triss Milovaná Triss!

Díky Tvé prozíravosti se mi podařilo najít Alvina, amulet mi Marigold předal. Neboj se, s chlapcem bude vše v pořádku, dám na něj pozor.

[další část je podle Vaší volby]
Chápu, že se budu muset nějakou dobu držet mimo Wyzimu. Tady v Bahnicích plyne čas jiným tempem. Je tady krásně: vlnící se lány zlatého obilí, krystalicky čisté jezero a tak šťastní lidé. [nebo] Doufám, že se Ti podařilo nějak vyvléct z aféry, do které jsem Tě zatáhnul, za což se Ti omlouvám. Myslím, že by sis měla promluvit s Foltestem a osvětlit mu počínání jeho sladké dcerky.

Triss, já na Tebe také myslím a stýská se mi po chvílích, které jsme trávili spolu. Nevím, jestli z toho něco bude, ale proč se tím teď trápit, hlavně že máme jeden druhého. Doufám, že už Tě brzy uvidím.

Geralt

Přátelská verze Editovat

Milá přítelkyně!

[další část je podle Vaší volby]

Tvůj dopis mi udělal radost, děkuji za vřelá slova. Vážím si toho, že Tě mohu nazývat přítelkyní, hodně to pro mě znamená. Dej na sebe pozor a hlavu vzhůru!

Geralt

Triss

V síti Wikia

Náhodná Wiki