Fandom

Zaklínač Wiki

Fringilla Vigo

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Fringilla Vigo je Nilfgaardská čarodějka a členka Lóže čarodějek. V této lóži není jedinou ze své země, z Císařství pochází taktéž čarodějka Assire var Anahid, která ji do tohoto uskupení pozvala.

Zároveň je druhou sestřenicí Anny Henrietty z Toussaintu. Vyniká přirozenou grácií, zelenýma očima a krátce sestřiženými černými vlasy.

Když Geralt z Rivie doputoval do Toussaintu, Fringilla se s ním intimně sblížila a snažila se dělat vše proto, aby neopustil Beauclaire.

Byla to tehdy právě ona kdo na Soddenském pahorku oslepila Yennefer.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

První zmínku o této čarodějce lze nalézt na stolku Yennefer ve Wyzimě, kde leží dopis v němž odpovídá své přítelkyni Yennefer.

Yennefer, má drahá přítelkyně,

děkuji ti za tvůj dopis. Odpusť, že jsem neodpověděla na tvůj předchozí pokus se se mnou spojit přes megaskop. Snažím se omezit magickou komunikaci na prosté minimum. Jeden nikdy neví, kdo poslouchá, nemyslíš?

Jsem nesmírně potěšena, že jsi našla místo na dvoře našeho vlídného císaře, a přeji ti hodně štěstí v pátrání po jeho dceři. Je dobré vědět, že Emhyrovy úmysly s ní se poněkud, jak to říci, umírnily. Třeba za těchto okolností bude možná určitá dohoda o Lóži.

V odpovědi na tvou první otázku nade všechnu pochybnost prohlásit, že se Ciri na jih od Jarugy nikde neukázala. Věř mi, její magickou stopu bych poznala i ve spánku.

Triss se mi už dlouho neozvala. Vím jen to, že v Novigradu to šlo od desíti k pěti. Před časem se zmínila, že by uprchla do Koviru, ale obávám se, že to je kvůli současné politické situaci naprosto nemožné.

Doufám, že se k tobě budu moci připojit ve Wyzimě. Nejdřív se ale musím postarat o nějaké nešťastné, avšak neodkladné záležitosti v Beauclair.

Se srdečným pozdravem

Fringilla Vigo

P.S.: Děkuji za zprávy o Geraltovi. Zdá se, že ten pokaždé dopadnout na nohy, že?

Stolek s dopisem.png

Poloha dopisu pro Yennefer.

Fringilla je však později uvězněna za zločiny Lóže císařem Emhyrem var Emreisem. V momentě kdy je potřeba její pomoc při boji s Divokým honem je Císařem na žádost Yennefer propuštěna. Lóži i Fringille je udělena milost.

Po boji s Divokým honem je její osud neznámý.

Zápis v deníku Editovat

Císař Emhyr kdysi před nilfgaardské mágy postavil před jasnou volbu: buď budou bezpodmínečně sloužit své zemi, nebo zemřou ve vězení.

Fringilla Vigo, vedoucí magického svazu ve vazalském hrabství Toussaint, odmítla obě možnosti a místo toho se přidala k nechvalně proslulé Lóži čarodějek, jejímž cílem bylo postavit se diktátu králů a císařů. Toto smělé odhodlání však nebylo nikdy naplněno, protože Fringilla Vigo žila ve strachu z toho, že její vazby na toto podvratné uskupení budou odhaleny a že ji stihne rychlý konec v rukou císařských popravčí.

Je třeba zmínit, že Geralt se poprvé s Fringillou potkal na vévodském paláci v Beauclair již před mnoha lety, když si užíval pohostinnosti mé někdejší jednorázové lásky, vévodkyně Anny Henrietty. Zaklínač, který byl, co se čarodějek týče, vždycky naivka, si s madam Vigo prožil velmi bouřlivý románek, ze kterého jistě neměla radost Triss ani Yennefer.

Vše nasvědčovalo tomu, že Fringilla byla zatčena a setrvávala v nilfgaardském vězení, nepochybně čekajíc na popravu za velezradu.

Později však byla propuštěna díky dohodě kterou Yennefer uzavřela s Emhyrem.

Fringilla Vigo.png

Osvobozená Fringilla Vigo vyčkávající na lodi.

Související úkoly Editovat

Poznámky Editovat

  • Ve hře Zaklínač 3: Divoký hon sehraje jen velmi malou roli a v rozhovoru s ní není příliš mnoho možností. Geraltovi po jeho otázce odsekne několika věty a vícekrát se s ním již v průběhu hry nepromluví.

V síti Wikia

Náhodná Wiki