Fandom

Zaklínač Wiki

Fisstech

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Fisstech – Nejznámější těžká droga Sapkowského Světa. Užívají jej především spodní vrstvy společnosti.

I Potkani uživali fisstech. Leo Bonhart jej vnutil Ciri, když jí poslal bojovat do arény.

Ve hře Zaklínač Editovat

Fisstech

Fisstech je narkotikum populární mezi zlatou mládeží a v podsvětí Temerie. Tajemství výroby bílého prášku pečlivě střeží mocné zločinecké organizace. Ačkoli zákony království obchod s narkotiky zakazují, fisstech šéfům podsvětí stále přináší značné zisky.

Recept je nutno získat experimentováním.

Účinek: Použití fisstechu nemá žádné kladné účinky, právě naopak, působí silnou otupělost a často i ztrátu vědomí.

Příprava Základ Doba trvání Toxicita

Quebrith

Hydragenum

Hydragenum

Hydragenum

Vermilion

Fisstech se vyrábí smícháním ingrediencí, které celkem obsahují: dávku vermilionu, dávku quebirthu a tři dávky hydragena.

vysoce kvalitní 8 hodin žádná
zvyk-tváření

Zápisy do Rejstříku Editovat

Rejstřík Fisstech

Fisstech je nelegální, ale v Temerii velmi rozšířená droga, vypadající jako bílý prášek. Vzbuzuje silnou závislost. Vyrobit ho dokáží jedině profesionálové s pomocí komplikované alchymistické aparatury.

Zdroje Editovat

Recept je nutný získat na základě vlastního experimentování, po úspěšném pokusu se recept sám dopíše do deníku. Následují zdroje hotového fisstechu:

Cena Editovat

 Nákup Prodej
100 orény  20 orény 

Poznámky Editovat

  • Fisstech sice nemá příliš pozitivních účinků a způsobuje ztrátu vědomí, dá se ale použít jako anestetikum. Shani o tom ví své (více viz úkol Anatomie zločinu).
  • Elfové mu říkají "Bílá smrt".
  • Ne každý si myslí, že je fisstech jenom špatný: rybolidé si jej cení, Coleman si jej nemůže vynachválit a jak Zbrojíř Řádu, tak Kovář z vísky Bahnice jej vykupují a prodávají nazpět.
  • Recept na fisstech je výjimkou, po výrobě se totiž recept okamžitě zapíše do deníku, drogu není nutné konzumovat.

V síti Wikia

Náhodná Wiki