FANDOM

Filippa Eilhart je velmi mocná a schopná čarodějka, vůdkyně Lóže čarodějek, tajné organizace stojící v pozadí většiny dohod, válek a ostatních důležitých událostí v Severních královstvích i Nilfgaardu.

Sága o Zaklínači Editovat

Fillipa Eilhart pochází ze samotného srdce Redanie, ale její vliv sahá mnohem dál, nekončí pouze u hranic Severních království, ale pokračuje i do Nilfgaardu. Až do smrti redanského krále Vizimira II. byla jeho rádkyní a dvorní čarodějkou. Smrt krále zapříčinila vzestup její moci. 

Později je jednou z členů takzvané Regentské rady, která vedla Redanii po dobu Radovidova dospívání neboť jako nezletilý nemohl usednout na trůn. Eihart se ujímá jeho výchovy a snaží se z něj vychovat ambiciózního a silného panovníka. 

Zaklínač II. Vrahové králů Editovat

Poté co roku 1274 opustila Redanii v souvislosti s usednutím mladého Radovida V. na trůn, přidává se na stranu povstalců v čele se Saskií.

  • Pokud se Geralt přidá na stranu Iorvetha pomůže mu pak Eilhart ve spolupráci s ostatními zbavit údolí kletby nekonečné války, jež na údolí seslala čarodějka Sabrina Glevissig.

Během svého pobytu ve Vergenu tráví většinu volného času ve svém domě, společně se svojí učednicí a milenkou Cynthiý.

V průběhu rady je nucena vyléčit Saskii, která byla neznámým atentátníkem otrávena. Její magie je úspěšná a Saskii se jí povede zachránit. Zároveň se jí však povede ovládnout její mysl a spolu s ní chce utvořit vlastní stát ve který by mohla řídit Lóže.

V Loc Muinne je zadržena a uvězněna Radovidem V., který ji následně uvrhne do žaláře a během jedné ze svých návštěv ji přikáže nechat oslepit. Eilhart se chvilku poté povede utéci za pomoci magické simulace očí.

Zaklínač III. Divoký hon Editovat

Eilhart je chycena během svého pobytu v těle živočicha, sovy. Dwimeritový kroužek na její nožce jí znemožňuje přeměnu zpět do lidské podoby a tak je nucena strávit nějaký čas v kůži sovy. Postupně tak putuje od jednoho majitele ke druhému, Zoltan ji vyhraje v gwintu a následně o nějaký čas později ji prohraje v té samé karetní hře se Sigismundem Dijkstrou.

Dijkstra se pokusí společně se svými muži dwimeritový kroužek sejmout a osvobodit mocnou čarodějku uvnitř svých lázních rozkládajících se pod městem, aby se jí mohl následně pomstít za to, že na něj v minulosti poslala vrahy. Pomstě ať už z jedné či druhé strany zabrání příchod Geralta z Rivie v doprovodu Triss Ranuncul. Osvobozená Eilhart uprchne do stok pronásledována Zaklínačem, který ji nakonec po krátkém souboji přemůže - ale nezabije ji. Přivede ji zpět do lázní kde rozhodne o jejím dalším osudu.

Osobnost Editovat

Eilhart lze považovat za čarodějku bez výrazných emocí, je prospěchářka a snaží se vždy něco získat. Ačkoliv je velmi půvabnou a dost možná by pro ní nejeden muž zabíjel, Filippa v posledních letech začala dávat přednost ženám před muži. V magii vládne živlem zemského původu.

Poznámky Editovat

Galerie Editovat