Fandom

Zaklínač Wiki

Emiel Regis

1 678stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Emiel Regis

Celým jménem Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy. Pravděpodobně nejcharismatičtější postava Ságy o Zaklínači, vedle Marigolda Geraltův nejlepší přítel a jediná bytost, jejímž názorům Geralt opravdu pozorně naslouchá. Vybaven nadpřirozenými schopnostmi a staletou moudrostí, skvělými komunikačními dovednostmi a obrovským smyslem pro inteligentní humor, Regis je opravdu tím nejlepším společníkem do nepohody.

Emiel Regis je vyšší upír, který se ale po problémech s lidmi (v opilosti ho málem utloukli k smrti) rozhodl být abstinent (vampýři pijí krev podobně jako lidé alkohol, má na ně i podobné účinky). Když Geralta potkává, živí se jako bylinkář a lékárník a nedlouho po jejich setkání zachrání Zaklínači život. Od té doby se stanou nerozlučnými přáteli a Regisův výborný smysl pro humor je pak často zdrojem skvělé zábavy.
Při boji na hradě Stygga zachrání Regis život čarodějce Yennefer, když napadne arcimága Vilgefortze. Boj je nerovný a Vilgefortz nešťastného Regise utopí v proudu lávy. V následujícím boji pak díky neuvěřitelnému štěstí Geralt mága zabije, ale pro Regise je už pozdě - Yennefer ale díky jeho marnému boji přežije.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki