FANDOM

Abstinuji, prostě se lidské krve nedotknu, co je na tom?

—Emiel Regis

Emiel Regis, celým jménem Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy. Pravděpodobně nejcharismatičtější postava Ságy o Zaklínači, vedle Marigolda Geraltův nejlepší přítel a jediná bytost, jejímž názorům Geralt opravdu pozorně naslouchá.

Sága o Zaklínači Editovat

Osobnost Editovat

Vybaven nadpřirozenými schopnostmi a staletou moudrostí, skvělými komunikačními dovednostmi a obrovským smyslem pro inteligentní humor, Regis je opravdu tím nejlepším společníkem do nepohody.

Emiel Regis je vyšší upír, který se ale po problémech s lidmi (v opilosti ho málem utloukli k smrti) rozhodl být abstinent (vampýři pijí krev podobně jako lidé alkohol, má na ně i podobné účinky). Když Geralta potkává, živí se jako bylinkář a lékárník a nedlouho po jejich setkání zachrání Zaklínači život. Od té doby se stanou nerozlučnými přáteli a Regisův výborný smysl pro humor je pak často zdrojem skvělé zábavy.

Paní jezera Editovat

Při boji na hradě Stygga zachrání Regis život čarodějce Yennefer, když napadne arcimága Vilgefortze. Boj je nerovný a Vilgefortz nešťastného Regise utopí v proudu lávy. V následujícím boji pak díky neuvěřitelnému štěstí Geralt mága zabije, ale pro Regise je už pozdě - Yennefer ale díky jeho marnému boji přežije.

Galerie Editovat