FANDOM

HostinecBělosad

Pohled na jediný hostinec v oblasti Bělosadu, který vlastní Elsa.

Elsa je první hostinskou, kterou ve hře Zaklínač 3: Divoký hon potkáte. Žije ve vesnici Bělosad, ve které vlastní hostinec do něhož zavítá v průběhu své cesty dvojice zaklínačů, Geralt z Rivie a Vesemir. Mimo jiné se jedná o sestřenici obchodníka Brama, která má stánek kousek od Truchlivého mostu.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Elsa se poprvé se zaklínači setkává krátce poté co zachrání jejího bratrance Brama před útokem Gryfa, který sužuje okolí. Zaklínači pátrají po čarodějce jménem Yennefer z Vengerbergu. K jejich smůle jim však není Elsa schopna pomoci, neboť čarodějku neviděla ani nepotkala. Místo toho jim však vyjde vstříc a dá jim něco k snědku a k pití.

  • Pokud Geralt nebude požadovat od Brama odměnu za záchranu, dostane od Hostinské čtyři pečená stehýnka zdarma.

Když se chystá Geralt s Vesemirem k odjezdu z Bělosadu dostává se Elsa do sporu s jednou místní ženou, která na ní slovně i fyzicky zaútočí poté co Elsa sundá vyvěšený Temerský štít, ačkoliv jí vysvětlí, že jej sundala pouze ze strachu o své bezpečí.

Geralt s Vesemirem do sporu zasáhnou což vyústí k fyzické potyčce s některými místními muži, kteří považuje zaklínače za nohsledy Nilfgaardského Císaře Emhyra var Emreyse. Potyčka skončí masakrem, který přežije krom zaklínačů pouze Elsa a žena jež Hostinskou napadla. Elsa krčící se za pultem řekne zaklínačům, aby odešli a víckrát se již nevraceli.

Později se s Geraltem setká během návštěvy Novigradu, kde překazí atmosféru vzniklou po Priscillině baladě, když vystoupí z davu a veřejně ukáže na Zaklínače a označí jej za "vraha Temerských chlapců".

Související úkoly:

Poznámky Editovat

  • Podobně jako její bratranec Bram prodává karty ke karetní hře Gwint, ale hru samotnou si sní zahrát nelze.