Fandom

Zaklínač Wiki

Elfové z Bahnic

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

elven sorceress Toruviel, the leader one of the elves

Jeskyně na Břehu poblíž Bahnic se stala úkrytem několika elfů. Vede je Toruviel a situace mezi nimi a vesničan z Bahnic je přinejmenším nejednoduchá. Tráví dny obvykle rybařením, nebo pokusy o vyléčení svých nemocných druhů.

Důležité Elfové z Bahnic Editovat

Úkoly Editovat

"Elfové jsou pyšný národ s ohnivým temperamentem, ale nedokáží se postarat sami o sebe. Mají štěstí, že jim občas někdo donese něco k jídlu."

Poznámky Editovat

  • Aby si přišel na své, Geralt můsí dát jídlo jakési vědmě, žijící uvnitř jeskyně, ovšem až potom, co splnil úkol Denní chleba. Wyverní maso nebo třeba ryba postačuje, a v Kapitole IV se dá poměrně snadno sehnat.
  • Elfové/muži nejlépe přijímají vyverní maso, následně se dělíce o znalosti Zimolezu, Bryonie, Vlákna han, a o Kořeni mandragory.
  • Jeden "Elf" je na hlídce před jeskyní dnem i nocí. Toruviel, Chireadan, a elfí řemeslník + pár dalších elfů vyjdou z jeskyně na břeh až ráno, přičemž se večer zase vrátí.
  • Můžete nálákat wyverny a vlky až k jeskyni. Všichni elfové, jež se tam nacházejí s nimi budou bojovat. As O Toruviel si nedělejte starosti, jako velmi důležité NPC nemůže být definitivně zabita. Jinak je to s Chireadanem a řemeslníkem, kteří se neopakují.
  • Pokud necháte elfy zemřít, oberete je o následující:

Skupina uprchlíků Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki