FANDOM

People Elf sorceress full People Toruviel full People Elf full

Jeskyně na Břehu poblíž Bahnic se stala úkrytem několika elfů. Vede je Toruviel a situace mezi nimi a vesničan z Bahnic je přinejmenším nejednoduchá. Tráví dny obvykle rybařením, nebo pokusy o vyléčení svých nemocných druhů.

Důležité Elfové z Bahnic Editovat

Úkoly Editovat

"Elfové jsou pyšný národ s ohnivým temperamentem, ale nedokáží se postarat sami o sebe. Mají štěstí, že jim občas někdo donese něco k jídlu."

Poznámky Editovat

  • Aby si přišel na své, Geralt můsí dát jídlo jakési vědmě, žijící uvnitř jeskyně, ovšem až potom, co splnil úkol Denní chleba. Wyverní maso nebo třeba ryba postačuje, a v Kapitole IV se dá poměrně snadno sehnat.
  • Elfové/muži nejlépe přijímají vyverní maso, následně se dělíce o znalosti Zimolezu, Bryonie, Vlákna han, a o Kořeni mandragory.
  • Jeden "Elf" je na hlídce před jeskyní dnem i nocí. Toruviel, Chireadan, a elfí řemeslník + pár dalších elfů vyjdou z jeskyně na břeh až ráno, přičemž se večer zase vrátí.
  • Můžete nálákat wyverny a vlky až k jeskyni. Všichni elfové, jež se tam nacházejí s nimi budou bojovat. As O Toruviel si nedělejte starosti, jako velmi důležité NPC nemůže být definitivně zabita. Jinak je to s Chireadanem a řemeslníkem, kteří se neopakují.
  • Pokud necháte elfy zemřít, oberete je o následující:

Skupina uprchlíků Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki