Fandom

Zaklínač Wiki

Dějiny světa

1 680stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Dějiny světa

Název Dějiny světa nese obsáhlá kniha Rodericka de Novembre. Sapkowski ji v povídce Hlas rozumu charakterizuje jako monumentální, i když mnohdy málo objektivní a poněkud kontroverzní dílo, popisující historii celého známého Světa. Objevila se jako předmět v PC hřeZaklínač.

V počítačové hře ZaklínačEditovat

Dějiny světa Dějiny světa, svazek II
Roderick de Novembre

"Když byl pod její hranicí vznícen oheň a zachvátily ji plameny, počala ta zlořečená žena lát na náměstí shromážděným rytířům, baronům, čarodějům i městským radním slovy tak strašlivými, že všechny ovládlo zděšení. Třebaže předtím byla hranice pouze čerstvými poleny obložena, aby ta lítice předčasne ducha nevypustila a mukám ohně neunikla, nyní bylo ve chvatu poručeno suché palivo přiložit a popravu jak možná nejrychleji zakončit.

Leč v ženštine té vězel nepochybně démon, neboť se již škvařila, než sebemenšího nářku nevydala, toliko ještě příšernější kletby na jejich hlavy sesílala. "Zrodí se mstitel z mé krve!" zvolala hlasem velikým. "Povstane ze zhanobené Starší krve ničitel zemí a národů! On pomstí má muka! Smrt, záhubu a pomstu vám všem a pokolením vašim!"

To stačila vykřičet, nežli ji oheň pohltil. Tak zhynula Falka; takový trest podstoupila za všechnu prolitou krev."

Zápisy do deníkuEditovat

Rejstřík: Temerské dějiny

CenaEditovat

 Nákup Prodej
40 orény  8 orény 

Výskyt Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki