FANDOM

Cynthia je mladou, krásnou Nilfgaardskou čarodějkou, která je v učení samotné Filippy Eilhart se kterou má mimo jiné i milostný poměr.

Později však vyjde najevo, že se ve skutečnosti jedná o Nilfgaardskou špionku, která má prsty v únosu Triss Ranuncul.

Zaklínač 2: Vrahové králů Editovat

Geralt se s touto půvabnou čarodějkou poprvé setká při jejích milostných hrátkách se svojí učitelkou Fillipou Eilhart, během kterých je vyruší. Fillipa nemá tušení, že se jedná o špionku, která byla vyslána, aby infiltrovala Saskiino povstání a odhalila záměry lóže Čarodějek.

Cynthii se povedlo uvěznit Triss Ranuncul do malé nefritové soušky a poslat ji za pomoci posla Nilfgaardskému velvyslanci Shilardu Fitz-Oesterlenovi, který ji za pomoci jiné čarodějky dostal z tohoto vězení. Geraltovi se povede odhalit její pravou totožnost a záměry teprve až po návštěvě Kaedwenského tábora.

Znovu se s Geraltem setká teprve až v Loc Muinne, kde společně s doprovodem může zemřít Geraltovou rukou, nebo s jeho pomocí proniknout do dobývané laboratoře.

Poznámky Editovat

  • Cynthii lze potkat pouze v případě, že se přidáte na stranu Iorvetha. Na straně Rocheho ji nikdy nepotkáte.

V síti Wikia

Náhodná Wiki