Fandom

Zaklínač Wiki

Codringher a Fenn

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Codringher a Fenn - byla slavná právnická firma detektivní agentura v Dorianu. Založili ji, nikoliv překvapivě dva muži: Codringher a Fenn. Agentura měla pověst získávat zakázky za rozumnou cenu.

Po nějakou dobu Geralt (a pravděpodobně mnoho dalších) předpokládal, že Codringher a Fenn byla jedna a tatáž osoba, že Fenn je prostě další z Codringherových přezdívek. Ale zatímco Codringher používal další přezdívky, Fenn ve skutečnosti existuje, i když je málokdy spatřen.

Oba byli zavražděni 1. července r. 1267.

Detaily Editovat

  • Pomohli Geraltovi dozvědět se o synech Akerspaarkových, a tím odhalit podvod.

Ve hře Zaklínač Editovat

Ve hře, slyšíme o společnosti advokátů Codringhera a Fenna when detective Maarloeve claims to have trained with them. Zápisy do rejstřík (below) in the game is taken from the novels. It alone suggests that Raymond's "investigative techniques" would likely be far from orthodox, if he did train with the firm.

Zápisy do Rejstříku Editovat

Rejstřík Codringher a Fenn

"Slavný pár detektivů, sídlících v Dorianu až do tragické smrti obou partnerů, ke které došlo za nejasných okolností. Oba partneři byli vyhledáváni lidmi z celé Temerie. Když měl někdo problémy, nepříjemnosti či trable, zašel za Codringherem a Fennem. A brzy ten, kdo se potřeboval zbavit svého společníka, získal důkazy o jeho nepoctivosti. Získal bankovní úvěr bez ručitele a záruky. Jako jediný z dlouhého seznamu věřitelů inkasoval pohledávky od zbankrotované firmy. Jeho syna propustili z vězení, nezvratné důkazy jeho viny náhle nebyly tak nezvratné, či naprosto zmizely, a svědkové odvolali svá předchozí svědectví. Milenec ženy či svůdce dcery důsledkem nešťastné a tragické nehody přišel o tři končetiny, z toho minimálně jednu ruku. A zapřísáhlý nepřítel či jiná nepohodlná osoba náhle přestala dělat problémy - většinou proto, že zmizela z povrchu zemského."

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki