Fandom

Zaklínač Wiki

Ciri

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Celým jménem Cirilla Fiona Elen Riannon známá také jako Cirilla z Cintry', zkráceně pak Ciri. ,narozena 1251 (21 let v Zaklínači 3)

Je posledním potomkem z rodu vladařů království Cintry; země ležící na hranicích Severních království a Nilfgaardského Císařství.

Je dcerou Pavetty z Cintry a Dunnyho z Maechtu, vnučka slavné Lvice z Cintry Calanthé, dítě Starší krve – krve elfů - zděděné z matčiny strany po slavné elfské věštkyni Laře Dorren.

S jejími rodiči se setkáváme v Otázce ceny, je spojena se zaklínačem Geraltem prostřednictvím Osudu (je Dítětem překvapení).

Geralt je pro ni otcovskou figurou a zasvětí ji do tajů zaklínačských bojových umění, Geraltova přítelkyně Yennefer ji naučí základy magie, pro kterou má Ciri ohromné předpoklady (je velmi silným zřídlem, podobně jako Alvin v PC hře Zaklínač).

Ciri vypadá na první pohled jako obyčejná dívka, od ostatních ji odlišují pouze šedivé vlasy a nepěkná jizva na tváři.

Během Ságy o Zaklínači Ciri prochází proměnou z malého děvčete v dospívající dívku, mezi její základní povahové rysy zde patří domýšlivost, vytrvalost a odvaha.

Její důležitost pro děj ságy postupně roste a časem se mluví spíše o Sáze o Zaklínači a Ciri.

==
Etymologie == Jméno Ciri je odvozeno ze slova Zireael, pocházejícího ze Starší Mluvy a znamenajícího "Vlaštovka".

V síti Wikia

Náhodná Wiki